אריה מידן (צילום: ארז וקנין)
אריה מידן (צילום: ארז וקנין)

אחרי 12 שנה: אריה מידן, הכרוז של הפועל, פורש

במייל ששלח לחברי הנהלת הפועל חיפה כתב אריה מידן: "קיבלתי החלטה לא פשוטה שהתבשלה עוד בשנה שעברה. אני מסיים את תפקידי בשנת ה-100 של המועדון שאותו אני אוהד מאז היותי בן 6". וגם: הרגע הכי שמח, הרגע הכי עצוב ומי יחליף אותו

פורסם בתאריך: 3.6.24 10:56

לאחר 12 שנים ככרוז הודיע הבוקר (שני) אריה מידן על סיום דרכו בהפועל חיפה. במייל ששלח לחברי הנהלת המועדון כתב מידן: "קיבלתי החלטה לא פשוטה שהתבשלה עוד בשנה שעברה. פרישה בגיל 67 היא על פי החוק, כך שאני עומד בסטנדרטים. חשוב יותר שאני מסיים את תפקידי בשנת ה-100 של המועדון שאותו אני אוהד מאז היותי בן 6".

יצוין כי מלבד תפקידו ככרוז פעל מידן במועדון גם בנושא קשרי המועדון עם הקהילה.

מידן אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "האירוע הגדול ביותר מבחינתי היה המסיבה שנערכה בהאנגר בנמל חיפה לאחר הזכייה בגביע המדינה, שבו העליתי את שחקני הקבוצה לבמה עם העידוד של הקהל".

 

 

על הרגע העצוב הוא סיפר: "אחד מהרגעים העצובים בכל 12 שנותי היה ההספד לגילעד רוזנבליט ז"ל שנפל במלחמת חרבות ברזל. הוא היה מתנדב במועדון והאיש שבתוך בובת הקמע שלנו. הכרתי את גילעד באופן אישי והיו לנו המון שיחות על הגיוס. בביקור ניחומים שערכתי אצל בני משפחתו הענקתי להם למזכרת את מדליית אלוף האלופים שקיבלתי".

זמן קצר אחרי הודעתו של מידן בישרה הפועל על מחליפו – אלמוג לוגסי (26) מקרית ביאליק, סטודנט לכלכלה ולניהול שבשירותו הצבאי היה חבר בלהקת חיל האוויר.

לוגסי: "הפועל חיפה זורמת בדמי, ואלך אחריה עד סוף העולם".

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. מיקי

    הנעלים של מידן גדולות על כל מי שיכנס לתפקידו אבל בכל מקרה שיהיה בהצלחה למחליף.

  2. שרון

    אריה מידן הקול היפה, הטוב, האינטליגנטי של המועדון האדום ואהבתו למועדון, אהבת אמת נטולת אינטרסים. זה נדיר וכך גם אריה. התרומה שלו היתה עצומה, כל כך הרבה מעבר לתפקיד הכרוז. חבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר