שון גולדברג. כי אין ראוי ממנו להניף את הצלחת בעונה הבאה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
שון גולדברג. כי אין ראוי ממנו להניף את הצלחת בעונה הבאה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

הו קפטן, מיי קפטן

פורסם בתאריך: 5.6.24 09:34

יש לי המון שאלות לקראת העונה הבאה. איך הקבוצה שלי תיראה? האם החזרה של ברק בכר היא נכונה? מי מהזרים יישאר ומי יעזוב? האם ליאור רפאלוב יקבל דקות משחק? מי יהיה השוער הראשון? מי יהיה הבינגו של העונה? האם דולב חזיזה יחזור לכושר שלו לפני הפציעה? האם עומר אצילי יחזור יחזור ללבוש ירוק? ועוד ועוד ועוד. התשובות לשאלות האלה נמצאות אצל בכר, גל אלברמן ויעקב שחר.

אבל על שאלה אחת אין לי צורך לחכות לתשובה, אני יודע בהחלט מי צריך להיות הקפטן הבא של מכבי חיפה. שון גולדברג, הגלדיאטור, יתחיל את עונתו החמישית במועדון. הוא חוזר לשחק תחת הדרכתו של בכר, שגם הביא אותו למועדון וגם הסיט אותו מעמדת המגן השמאלי לעמדת הבלם – והפך אותו לבלם הישראלי הטוב ביותר בליגה.

לא בכדי היה גולדברג חריג הגיל הראשון שאותו צירף מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון לקראת האולימפיאדה בפריז שתיפתח בעוד פחות מחודשיים. גולדברג הוא השחקן שכל מאמן רוצה בקבוצה שלו, הפועל השקט שבכל אימון ובכל משחק נותן 200 אחוז, זה שמחבר את כל השחקנים ביחד ועושה זאת בסטייל בחדר ההלבשה. מספרים עליו שהוא תמיד נמצא שם, במתחם האימונים בכפר גלים, ולא מוכן להפסיד בשום משחקון.

 

 

בשנים האחרונות התחלפו כאן קפטנים על ימין ועל שמאל, גם ישראלים וגם זרים. רובם עזבו למחוזות אחרים, אבל גולדברג כאן כדי להישאר. טוב יעשה בכר אם ההחלטה הראשונה שלו תהיה למנות את שונגו לקפטן. הוא בדיוק האיש שאני רוצה שיענוד את הסרט הזה על הזרוע, השחקן שישמש דוגמה לבן שלי ולילדים אחרים שרוצים להיות שחקני כדורגל.

יש עוד שחקנים במכבי שחולמים להיות הקפטן הירוק, בטח בשנה קריטית כל כך, אבל גולדברג הוא האדם שאני הכי סומך עליו במשימה הזאת. הוא ייתן את כל הכל בכל משחק, יעזור לקדם שחקנים צעירים ויאחד את חדר ההלבשה. הוא האיש הכיח ראוי להניף בשנה הבאה את הצלחת.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר