אסף רוזנבלט
אסף רוזנבלט

"בן אדם שהשקיע כל כך הרבה בכדורסל לא יכול לפגוש את ראש העיר"

היום (שני) הודיע ג'ף רוזן, הבעלים של מועדון הכדורסל של מכבי חיפה, על עזיבתו ובהמשך גם מנכ"ל הקבוצה אסף רוזנבלט הודיע על התפטרותו. בשיחה עם "כלבו - חיפה והקריות" מותח רוזנבלט ביקורת נוקבת על ראש העירייה: "לקח לנו חודשיים לקבוע איתה פגישה, וכבר שסוף סוף נפגשה איתנו, היא הבטיחה הבטחות ולא עמדה באף אחת מהן"

פורסם בתאריך: 21.6.21 20:42

טלטלה במועדון הכדורסל מכבי חיפה על רקע ירידת הקבוצה לליגה הלאומית שנתיים בלבד לאחר שעלתה לליגת העל. הבעלים של המועדון ג'ף רוזן הודיע על עזיבתו, ובהמשך גם מנכ"ל הקבוצה אסף רוזנבלט הודיע על התפטרותו.

בפוסט בדף הפייסבוק הרשמי של המועדון, נכתב היום: "אחרי 14 עונות כבעלים של מועדון הכדורסל מכבי חיפה, מודיע היום ג'ף רוזן על החלטתו שלא לחדש את החוזה ולעזוב את הקבוצה באופן מיידי. בתקופתו של ג'ף מכבי חיפה חוותה את התקופה המצליחה ביותר בתולדותיה. לאחר שהקבוצה עלתה לליגת העל כבר בעונה הראשונה של ג׳ף במועדון, ג'ף הביא את הקבוצה לתשע הופעות בפלייאוף ולהופעה אחת בגמר. בעונת 2012-13, תחת בעלותו של ג'ף, השיגה הקבוצה את המטרה החשובה ביותר וזכתה באליפות ליגת העל לראשונה בתולדות מכבי חיפה".

ג'ף רוזן. הפתיע את אנשי מכבי חיפה (צילום: דני מרום)

ג'ף רוזן (צילום: דני מרום)

עוד נכתב בפוסט: "מאז 2007 מכבי חיפה הביאה לישראל יותר מ-25 יהודים שנולדו מחוץ לישראל כמתאזרחים, יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. בנוסף, מכבי חיפה שיחקה 21 משחקים נגד קבוצות NBA, מספר שהוא שיא עולמי ושימשה שגרירה של ישראל וחיפה בחו"ל. הקבוצה שיחקה באירופה שלוש פעמים והגיעה לפלייאוף פעמיים".

בפוסט מובאים גם דבריו של רוזן: "כשבאתי לישראל עשיתי זאת כציוני וכאיש עסקים. אני גאה מאוד במה שהשגנו בחיפה במהלך 14 העונות האחרונות במגרש ומחוצה לו, ואני מצפה לפרק הבא שלנו בספורט הישראלי".

 

 

עוד לא יבשה הדיו מהפוסט על עזיבתו של רוזן, ולפני שעה קלה הודיע גם רוזנבלט, המשמש מנכ"ל המועדון מאז 2017, בדף הפייסבוק שלו על עזיבתו.

בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" רוזנבלט מביע את אכזבתו הקשה מראש העירייה עינת קליש רותם. "יש לי הרבה מה להגיד על העירייה", אומר רוזנבלט, "זו העיר היחידה בארץ, שבן אדם שהשקיע כל כך הרבה בכדורסל לא יכול לפגוש את ראש העיר. לקח לנו חודשיים לקבוע איתה פגישה, וכבר שסוף סוף נפגשה איתנו, היא הבטיחה הבטחות ולא עמדה באף אחת מהן".

איזה סיוע ביקשתם? הנחה בשכירת היכל הספורט?

"אכן משלמים הרבה כסף לשכירות, אבל השכירות זה לא העירייה, זה אתו"ס. הגיע לנו כסף על עליית ליגה, והיא לא נתנה לנו. הצענו להביא ילדים למשחקים. שאנחנו נממן את הכרטיסים שלהם ושהעירייה רק תעזור להביא את הילדים, היא הבטיחה שתעזור ולא עזרה. בגדול, לא עזרה בשום דבר בשביל לקדם את מכבי חיפה בכדורסל וככה אי אפשר לעבוד".

מעיריית חיפה עדיין לא התקבלה תגובה.

 


 

 


 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר