עודד קוטר. "שמח לחתום לעונה נוספת" (צילום: דף הפייסבוק של הפועל רובי חיפה)
עודד קוטר. "שמח לחתום לעונה נוספת" (צילום: דף הפייסבוק של הפועל רובי חיפה)

עודד קוטר יאמן את מ.ס רובי גם בעונה הבאה

למרות שהקבוצה לא הצליחה להעפיל אל הליגה הלאומית, בעמותת עיר הפועלים מרוצים מעבודתו של המאמן שעמד במשימה העיקרית שהוצבה בפניו - להתמודד על העלייה

פורסם בתאריך: 23.5.17 13:28

עמותת עיר הפועלים החתימה את עודד קוטר לעונה נוספת כמאמנה של מ.ס רובי חיפה. למרות שהקבוצה נכשלה בניסיונה להעפיל אל הליגה הלאומית, בעיר הפועלים מרוצים מעבודתו של קוטר, ולדברי ראשי העמותה הוא עמד במשימה העיקרית שהוצבה בפניו – להתמודד על העלייה. מ.ס רובי סיימה את העונה הסדירה במקום השני בליגה א' צפון והגיעה עד לגמר הפלייאוף במחוז הצפוני.

בעמותה מציינים כי סיבה נוספת להארכת חוזהו של קוטר היא הרצון לשמור על יציבות, כאשר המטרות הן לשמר את שלד הקבוצה ולהתבסס על השחקנים ששיחקו בה בעונה החולפת. מ.ס רובי תנסה להשאיר את שמעון הרוש שמעוניין לחזור ולשחק באחת משתי הליגות הבכירות, את רז רחמים המושאל מהפועל באר שבע ואת דניאל ברק שהצטרף לקבוצה באמצע העונה.
קוטר: "אני שמח לחתום לעונה נוספת. עבורי זו גאווה גדולה לעמוד בראש הצוות המקצועי של מועדון עם קהל מסור ונאמן. אני מקווה שביחד – אוהדים, שחקנים, חברי הנהלה ומאמנים – נוביל את הקבוצה להישגים משמעותיים".

בעניין אחר, בעיר הפועלים מתכוונים להגביר את הלחץ על עיריית חיפה כדי שזו תכשיר את אחד מהמתקנים במבואות הדרומיים של חיפה לקיום משחקים בליגה א'. במ.ס רובי מתלוננים על כך שבכל העיר אין אפילו מגרש אחד בעלויות סבירות לקיום משחקים בליגה השלישית, ומקווים שעוד קבוצות מהעיר יצטרפו להפעלת הלחץ על העירייה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר