שלומי בן עשור. מחכה לאימון פתיחת העונה (צילום: דף הפייסבוק של הפועל רובי חיפה)
שלומי בן עשור. מחכה לאימון פתיחת העונה (צילום: דף הפייסבוק של הפועל רובי חיפה)

שלומי בן עשור חתם על חוזה לעונה נוספת במ.ס רובי חיפה

מלך השערים של הקבוצה בעונה החולפת היה מבוקש בעירוני נשר מהליגה הלאומית אך נשאר בליגה א’. גל אלקנתי ינסה למצוא קבוצה בליגה השנייה

פורסם בתאריך: 9.6.17 08:34

מ.ס רובי חיפה החתימה את החלוץ שלומי בן עשור לעונה נוספת. בן עשור, שתהיה זו עונתו השנייה בקבוצה, היה מלך השערים שלה בעונה החולפת עם 13 כיבושים. הוא היה מבוקש בעירוני נשר מהליגה הלאומית, אך בסופו של דבר נשאר בליגה א’ לאחר שראשי עמותת עיר הפועלים הבטיחו לו כי הם יעשו הכל כדי לשדרג את הקבוצה במטרה לעלות לליגה הלאומית בסוף העונה הבאה.

בן עשור: “למרות שקיבלתי פניות רבות, ובהן גם מהליגה הלאומית, החלטתי בלב שלם להישאר בקבוצה במטרה להשלים את המטרה שאליה הגעתי בתחילת העונה שעברה – עלייה לליגה הלאומית. אני כבר לא יכול לחכות למפגש עם האוהדים באימון הפתיחה ומקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת”.

גל אלקנתי, שהגיע למ.ס רובי באמצע העונה שעברה, מבוקש גם הוא בעירוני נשר ועשוי לעבור לקבוצה מהליגה השנייה. עם זאת, אלקנתי הבהיר לאנשי העמותה כי אם הוא לא ימצא קבוצה בלאומית הוא מעוניין להישאר במ.ס רובי.

בעיר הפועלים ממשיכים להפעיל לחץ על עיריית חיפה כדי שזו תכשיר את מגרשי אתו”ס או את מגרשי אבי רן לאירוח משחקים בליגה א’. במ.ס רובי רוצים מאוד לחזור ולשחק בעיר אחרי עונה בעכו, אך אם זה לא יקרה הם מעדיפים לשחק באיצטדיון בנשר על פני אירוח באיצטדיון בעכו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר