לא רק פוזות. א.תחזוקת אוטובוסים חיפה במחזור הראשון של ליגת החופים (צילום: מני בן ארי)
לא רק פוזות. א.תחזוקת אוטובוסים חיפה במחזור הראשון של ליגת החופים (צילום: מני בן ארי)

הצבע נשאר, הקבוצה השתנתה. חיפה על המפה בכדורגל חופים (וידאו)

ליגת החופים חזרה, ולעיר יש קבוצה חדשה: א.תחזוקת אוטובוסים חיפה, שהוקמה רק כמה ימים לפני פתיחת העונה. במחזור הראשון היא הפסידה 8:6 לכרמיאל, אבל היי - ים, שמש וכדורגל, מי צריך יותר?

פורסם בתאריך: 10.6.17 11:17

ליגת החופים בכדורגל חזרה אתמול (שישי) לעונתה ה-11 בחוף פולג בנתניה, ולראשונה מאז שנת 2010 לא מייצגת קבוצתו של עידו קרן את חיפה. קרן הקים אז קבוצה חיפאית, וכעבור שנתיים קיבל את חסותה של מכבי חיפה, וגם השנה הוא רשם את הקבוצה לליגת החופים, אך בשל בעיות תקציב הוא פרש מהטורניר ולמעשה סגר את הקבוצה. מי שנחלץ לעזרה הוא שמעון אבו, שהקים קבוצה חדשה תוך פחות משבוע. על המסייעים במלאכה תשמעו בסרטון המצורף.

 

שמעון אבו ואבי לוי. הבעלים והספונסר

שמעון אבו ואביקו לוי. הבעלים והספונסר

 

אתמול, במסגרת המחזור הראשון של הליגה, שיחקה הקבוצה, שנקראת כעת א.תחזוקת אוטובוסים חיפה, מול כרמיאל. בשליש הראשון ועד אמצע השליש השני נראו השחקנים רדומים ואנמיים. כרמיאל שלטה במשחק וכבר הוליכה 0:4, אבל אז התעורר ניסן רביבו והחזיר את חיפה למשחק עם שני גולים יפיפיים, ולשליש האחרון ירדה הקבוצה בפיגור 5:2. בשליש השלישי הצליחה חיפה להשוות את התוצאה ל-6:6 משערים של הקפטן עידן סרור (פנדל), בר שם טוב וגל אסולין (צמד), אבל בשתי הדקות האחרונות כבשה כרמיאל פעמיים וניצחה 6:8.

המאמן דני שושן אמר בסוף המשחק שכאשר התוצאה היתה 4:1 הוא היה מוכן לחתום עליה בסיום ושהוא ביקש משחקניו להתמקד בהגנה, אבל. בסופו של דבר גם התוצאה וגם היכולת הפתיעו אותו. ניפגש בשישי הבא.

 

כאן הכיף יותר חשוב מהתוצאה (צילום: מני בן ארי)

כאן הכיף יותר חשוב מהתוצאה (צילום: מני בן ארי)

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר