יובל רוסמן, שרון אברהמי וחיים נוימן. חתימה טובה (צילום: הפועל חיפה)
יובל רוסמן, שרון אברהמי וחיים נוימן. חתימה טובה (צילום: הפועל חיפה)

שרון אברהמי חתם בהפועל חיפה

מאמן הפועל תל אביב בשנה שעברה חתם לעונה אחת, ובהפועל מקווים שבעקבותיו יגיעו שחקנים איכותיים שיצעידו אותה לצמרת הליגה הלאומית. הקפטן בעונה החולפת טל פרסלני חתם בהפועל עפולה

פורסם בתאריך: 28.6.17 18:45

שרון אברהמי חתם בהפועל חיפה ויאמן את הקבוצה בעונה הבאה. באמצע השבוע הגיעו הצדדים להסכמות באשר למינויו של אברהמי למאמן הקבוצה בעונה הבאה, והיום (רביעי) חתמו הצדדים על החוזה.

כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והצפון", בעמותת לב אדום המנהלת את הפועל חיפה הציבו כבר לפני כחודש את אברהמי כמועמד המוביל לתפקיד, אך אז נעשה ניסיון למנות את גיא גודס למאמן הקבוצה. כאשר גודס הודיע כי הוא ישמש כעוזר המאמן של נבן ספאחיה במכבי תל אביב, חזרה העמותה לאופציית אברהמי, והיום כאמור חתמו הצדדים על החוזה לעונה אחת.

בהפועל מאמינים שמינויו של אברהמי, שכבר צבר שם וניסיון בהפועל תל אביב מליגת העל, תמשוך לקבוצה שחקנים איכותיים שיוכלו להצעיד אותה אל צמרת הליגה הלאומית.

אברהמי ייאלץ להסתדר ללא הקפטן בעונה שעברה טל פרסלני, שלא ימשיך בקבוצה. בין פרסלני להפועל התגלעו פערים באשר לשכרו בעונה הקרובה, והשבוע חתם פרסלני בהפועל עפולה. בהפועל מעריכים שאת תפקיד הקפטן יקבל ניב משגב הצעיר, שחתם לפני שבועיים על חוזה לעונה נוספת, רביעית במספר, בקבוצה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר