אלון בוזורגי. כבש 15 שערים בעונה שעברה במכבי צור שלום (צילום: דף הפייסבוק של הפועל רובי שפירא חיפה)
אלון בוזורגי. כבש 15 שערים בעונה שעברה במכבי צור שלום (צילום: דף הפייסבוק של הפועל רובי שפירא חיפה)

המשקיע המסתורי לא ישקיע

בעונה שעברה בישרה עמותת עיר הפועלים על גיוסו של משקיע אמריקאי למ.ס רובי חיפה. עם פרישתו של גל עשת מהנהלת העמותה הודיע המשקיע כי הוא מקפיא את תמיכתו. הבשורה הטובה: אלון בוזורגי חתם בקבוצה

פורסם בתאריך: 29.6.17 17:00

המשקיע המסתורי של מ.ס רובי חיפה החליט להקפיא בשלב זה את תמיכתו בקבוצה, ובעמותת עיר הפועלים חוששים לעתידו הכלכלי של המועדון הצעיר. כזכור, בעונה שעברה בישרה העמותה על גיוסו של משקיע מארצות הברית, שכבר תרם למ.ס רובי כ־300,000 שקל ושאמור להגדיל את תמיכתו בעונה הבאה באופן משמעותי ולתת לקבוצה גב פיננסי רחב. כעת כאמור התמיכה המוגדלת הוקפאה, וייתכן אף שתמיכה דומה לזו של השנה שעברה כלל לא תצא אל הפועל.

ל”כלבו – חיפה והצפון” נודע שהסיבה להקפאת התמיכה היא פרישתו של גל עשת מהנהלת העמותה. עשת היה איש הקשר בין מ.ס רובי למשקיע האמריקאי, ועם עזיבתו את ההנהלה החליט המשקיע לא לממש את תמיכתו בקבוצה. עשת עזב בשל חילוקי דעות עם שאר חברי ההנהלה ועם בכירי העמותה על המטרות המקצועיות של מ.ס רובי. בעוד שרוב אנשי העמותה סבורים כי יש לעשות הכל כדי להתמודד על העלייה לליגה הלאומית, עשת טוען כי יש לבסס את הקבוצה בליגה א’ תוך קידום של שחקנים צעירים ולהמתין עד שיבשילו התנאים לרכוש את הפועל חיפה מידיו של יואב כץ. לאחר שהבין שרוב חברי העמותה מחזיקים בדעה שונה עזב עשת את ההנהלה.

בצד המקצועי החתימה מ.ס רובי החלוץ אלון בוזורגי (27) ששיחק בעבר בליגת העל במדיה של הפועל חיפה. בשנים האחרונות נחשב בוזורגי לאחד מהחלוצים המובילים בליגה א’, ובעונה שעברה הוא כבש 15 שערים במדי מכבי צור שלום.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר