צחי טיאר, עידו קרן, אמיל יוסיפוב ושלומי פרץ. יש מאמן על הקווים (צילום: דף הפייסבוק של עירוני נשר)
צחי טיאר, עידו קרן, אמיל יוסיפוב ושלומי פרץ. יש מאמן על הקווים (צילום: דף הפייסבוק של עירוני נשר)

סוף סוף יש לעירוני נשר מאמן: צחי טיאר

מאמן קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים בעונה החולפת חתם באמצעות סוכנו עידו קרן. תקציב הקבוצה קוצץ ב-40 אחוז - מארבעה מיליון שקל בעונה שעברה ל-2.5 מיליון שקל בלבד בעונה הקרובה

פורסם בתאריך: 9.7.17 15:58

אחרי שבועות ארוכים של משאים ומתנים עם כמה מאמנים, ובהם ירון הוכנבוים, בני בן זקן, זיו אריה וצדוק מכה, מינתה אמש (מוצאי שבת) עירוני נשר את צחי טיאר למאמן הקבוצה. בעונה החולפת שימש טיאר כמאמן הפועל באקה אל-גרביה מליגה א'. טיאר, שחתם באמצעות סוכנו עידו קרן, יפתח השבוע את אימוני הקבוצה ומחכות לו משימה לא פשוטות: להשלים את הסגל ולקבוע מחנה אימונים.

בשבוע שעבר, כשהתברר כי ראש העיר נשר אבי בינמו לא זוכה לרוב במועצת העיר בניסיונו להעביר את תקציב שנת 2018 ולא יכול להתחייב בשלב זה על סכום התמיכה של העירייה במועדון, החליטו ראשי המועדון שלומי פרץ ואמיל יוסיפוב על קיצוץ של יותר מ־40 אחוז בתקציב הקבוצה – מארבעה מיליון שקל בעונה שעברה ל־2.5 מיליון שקל בלבד בעונה הקרובה.

יוסיפוב: “בשנה שעברה העבירה לנו העירייה, ביוזמתו של ראש העיר, 1.5 מיליון שקל. העונה לא נקבל את הסכום הזה, ולכן נבנה קבוצה כדי לשרוד בליגה הלאומית”.

בתוך כך החתימה הקבוצה את המגן השמאלי שמעון הרוש ששיחק בעונה שעברה במ.ס רובי חיפה. להרוש, שחתם על חוזה לעונה אחת, יש רזומה מרשים בליגת העל ובליגה הלאומית שכולל קבוצות כמו הפועל תל אביב, הפועל חיפה, בני סכנין ומכבי נתניה. אחרי עונה אחת בליגה א’ במדי מ.ס רובי היה הרוש נחוש לחזור לאחת משתי הליגות הבכירות, ולאחר שהמשא ומתן שניהל מול בני סכנין הסתיים ללא תוצאות הוא נענה להצעה של נשר.

טל בומשטיין, שוערה של הקבוצה בשתי העונות האחרונות, צפוי לחתום בהפועל רמת גן, והמועמד המוביל לקבל את אפודת השוער הראשון הוא רון שושן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר