עדן בן חמו. “הרבה אוהדים של מכבי שולחים לי הודעות ורוצים שאחזור” (צילום: Gil McGlynn)
עדן בן חמו. “הרבה אוהדים של מכבי שולחים לי הודעות ורוצים שאחזור” (צילום: Gil McGlynn)

עדן בן חמו צפוי להתמנות לקפטן של אוניברסיטת דרקסל

הכוכב לשעבר של מחלקת הנוער של מכבי חיפה משחק ולומד באוניברסיטה מפילדלפיה. בן חמו: “השאיפה האמיתית שלי היא לחזור למכבי - המקום שבו גדלתי - ולסגור מעגל”

פורסם בתאריך: 14.12.17 09:07

הכדורגלן החיפאי עדן בן חמו צפוי לעשות היסטוריה ולהפוך לקפטן אוניברסיטת דרקסל בליגת הקולג’ים בארצות הברית. בן חמו, שהיה שחקן מוביל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, הוא המועמד המוביל להפוך בשנה הבאה לקפטן קבוצת הכדורגל של האוניברסיטה מפילדלפיה שבה הוא משחק בשנתיים האחרונות. למרות פציעה שמשביתה אותו כעת מפעילות, בקבוצת האוניברסיטה מעריכים מאוד את השחקן.

בן חמו היה תקווה גדולה בנוער של מכבי אך בחר לשלב כדורגל ולימודים. הוא קיבל מלגת ספורט המוערכת ב־70,000 דולר בשנה. הוא לומד ניהול ספורט ועסקים, ובכוונתו להתמקצע בתחום הכדורגל. “ההחלטה לצאת לקולג’ים לא היתה קלה כי הייתי נאלצתי לעזוב את המשפחה, את החברים, ואת אזור הנוחות שלי, ולצאת לארצות הברית בלי לדעת מה יהיה”, מספר בן חמו, “המתקנים של הקבוצה הם מדהימים, המגרשים, חדרי הכושר וחדרי הטיפולים הם ברמה הגבוהה ביותר. בכל אימון מתאמנים עם GPS, ולאחריו רואים את הנתונים כמה רצת. אחרי משחק אתה מקבל וידאו עם הביצועים שלך – הטובים יותר והטובים פחות – ניתוח מלא של מסירות, תאקלים, כדור ראשון. הכל מסודר כמו שצריך. ההתמודדות היא לא קלה כי לפעמים צריך לשחק בתנאי מזג אוויר קשים של שלג. זה משהו שלא חוויתי אותו בישראל”.

 

 

על הלימודים ועל העתיד הוא מספר: “אני לומד ניהול ספורט וביזנס. זה מאפשר לי להבין איך הניהול עובד מבחינה תקשורתית, מבחינה מקצועית ומבחינה מינהלתית. זה הכיוון שלי אחרי הכדורגל. יש כמה סוכנים שנמצאים איתי בקשר כדי למצוא לי קבוצה לאחר סיום הלימודים – אם זה ב־MLS בארצות הברית ואם זה בליגת העל בישראל. אם אחזור לארץ זה יהיה כשחקן בוגר בן 25 עם יכולת להוביל קבוצה. השאיפה האמיתית שלי היא לחזור למכבי – המקום שבו גדלתי – ולסגור מעגל. הרבה אוהדים של מכבי שולחים לי הודעות ורוצים שאחזור, וזה מאוד משמח אותי”.

 

בן חמו. "השאיפה האמיתית שלי היא לחזור למכבי ולסגור מעגל" (צילום: Gil McGlynn)

בן חמו. "יש כמה סוכנים שנמצאים איתי בקשר כדי למצוא לי קבוצה לאחר סיום הלימודים" (צילום: Gil McGlynn)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר