מירון חירותי. עוד תקווה אולימפית חיפאית (צילום: מחלקת השחייה של מכבי חיפה)
מירון חירותי. עוד תקווה אולימפית חיפאית (צילום: מחלקת השחייה של מכבי חיפה)

שיא ישראלי חדש לשחיין מירון חירותי ממכבי

השחיין ניפץ את השיא הישראלי ב־50 מטר חופשי לבריכות קצרות לאחר שעצר את השעון על 21:44 שניות. באיגוד השחייה ובמכבי חיפה מקווים לראות אותו באולימפיאדת טוקיו

פורסם בתאריך: 23.12.17 10:28

השחיין מירון חירותי ממכבי חיפה קבע שיא ישראלי חדש במשחה ל־50 מטר בסגנון חופשי לבריכות קצרות – 21.44 שניות – באליפות אירופה לבריכות קצרות (25 מטר במקום 50 מטר) שהתקיימה בקופנהגן, דנמרק.

חירותי הגיע לתחרות במטרה לשפר את השיא הישראלי ולהעפיל לחצי הגמר לפחות, וזאת לקראת המטרה הסופית – השגת הכרטיס לאולימפיאדת טוקיו 2020. כבר במשחה המוקדמות התקרב חירותי אל השיא הישראלי כשעצר את השעון על 21.61 שניות – 11 מאיות לאט יותר מהשיא (21.61 שניות) וזמן שבזכותו הוא הבטיח את מקומו בחצי הגמר. בחצי הגמר ניפץ חירותי את השיא וקבע זמן של 21.44 שניות, אך לא העפיל לגמר וסיים במקום ה־16 באליפות.

 

 

באיגוד השחייה ובמחלקת השחייה של מכבי הביעו שביעות רצון גדולה מיכולתו של חירותי, ובשנה הקרובה הוא צפוי לזכות בתמיכה רחבה יותר כדי לנסות לעמוד בקריטריונים לקראת האולימפיאדה שתתקיים בעוד כשנתיים וחצי.

המנהל המקצועי של מחלקת השחייה במכבי חנן שטרלינג: “חירותי הוא שחיין צעיר ומוכשר שמציג קו התקדמות טוב. יש לנו תקווה אמיתית שהוא ייצג אותנו בטוקיו ואף יעלה לגמר ב־100 מטר גב”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר