מוחמד אבו פאני ואיתן ולבלום. גם האוהדים התקשו לזהות את השחקנים על הדשא (צילום: צלמוס)
מוחמד אבו פאני ואיתן ולבלום. גם האוהדים התקשו לזהות את השחקנים על הדשא (צילום: צלמוס)

הסיוט נגמר: 0:0 בין מכבי חיפה למכבי פתח תקוה

למרות שנשארה עם תשעה שחקנים בלבד אחרי שהולמאר איולפסון ועמית זנטי ספגו כרטיסים אדומים בדקה ה-59, הצליחה מכבי לא לספוג במשחק האחרון של העונה החלשה ביותר שלה בשלושת העשורים האחרונים

פורסם בתאריך: 20.5.17 23:50

העונה הגרועה ביותר של מכבי חיפה בשלושת העשורים האחרונים הסתיימה הערב (שבת) לאחר שהקבוצה סיימה בתיקו 0:0 ביתי מול מכבי פתח תקוה במחזור האחרון של עונת 2017-2016.

האירוע המעניין ביותר התרחש דווקא לפני תחילת המשחק. 4,273 צופים לפי הנתונים הרשמיים, שנתנו הרגשה כאילו מדובר במשחק של הפועל חיפה, הריעו ליעקובו אייגבני שבא לראות את הצל של הקבוצה מפעם, שניצחה את מנצ'סטר יונייטד ואת אולימפיאקוס בליגת האלופות לפני עשור וחצי.

 

אייגבני יעקובו. היו זמנים (צילום: צלמוס)

אייגבני יעקובו. היו זמנים (צילום: צלמוס)

 

מאמן מכבי גיא לוזון העלה הרכב שספק אם היה שורד בליגה הלאומית ושהוכיח את הכישלון הקולוסלי של מדיניות הרכש הירוקה הן בגזרת הזרים (שניים מהם בלבד עלו בהרכב – גארי קגלמאכר שגם קיבל את סרט הקפטן והאיסלנדי המוזר הולמאר איולפסון) והן בגזרת הישראלים (לא פחות מחמישה שחקני קבוצת הנוער פתחו במשחק – איתן ולבלום, מוחמד אבו פאני, עמית זנטי, מוחמד עוואד ושי בן דוד).

ב-45 הדקות הראשונות לא הגיעו שחקני שתי הקבוצות אפילו להזדמנות אחת, ואל חדרי ההלבשה הם ירדו בתיקו מאופס. לקהל המשועמם לא היה כוח אפילו לשרוק בוז. בדקה ה-59 ספגה מכבי שני כרטיסים אדומים ונשארה עם תשעה שחקנים. איולפסון – כנראה הזר הגרוע ביותר בתולדות מכבי (והיו לא מעט כאלה) – תפס בחולצתו של מיחאי רומן וקיבל צהוב שני, ועוד לפני שהמשחק חודש שלח זנטי בעיטה לעברו של אורי מגבו וראה גם הוא את הכרטיס האדום. בדקה ה-66 צירף לוזון שחקן נוער נוסף – יהב גורפינקל. עד לסיום מכבי לא עברה את קו מחצית המגרש, אבל גם המלאבסים הפגינו משחק חלש, וההזדמנות הראשונה שלהם לכיבוש הגיעה רק בדקה ה-90 כאשר רומן נגח למשקוף. בדקה ה-94 הציל עומרי גלזר את מכבי מהפסד שמיני בפלייאוף העליון כשהדף נגיחה של רומריו פירס.

בסיום מיהר הקהל לנטוש את האיצטדיון, והכרוז יעקב שכנר, שסיים את תפקידו אחרי 30 שנות פעילות, ניסה לעודד מעט את האוהדים המאוכזבים ואיחל להם חופשה נעימה "בתקווה לעונה טובה יותר בשנה הבאה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר