יניב קטן. לא מעוניין בתפקיד במחלקת הנוער (צילום: צלמוס)
יניב קטן. לא מעוניין בתפקיד במחלקת הנוער (צילום: צלמוס)

יניב קטן לא יחזור בקרוב למכבי חיפה; ישוב לעמדת הפרשן

בפגישות בין יניב קטן למנכ"ל מכבי אסף בן דב לא נמצא תפקיד מתאים לקפטן לשעבר. בינתיים הוא הספיק לסכם על חזרתו לפרשן משחקים ברדיו

פורסם בתאריך: 7.6.17 17:04

יניב קטן לא יחזור בקרוב למכבי. לפי גורמים במועדון ומקורבים לשחקן, קטן ומנכ"ל מכבי אסף בן דב נפגשו כמה פעמים, אך לקפטן לשעבר לא נמצא תפקיד שמתאים לו והוא לא ישוב למועדון שבו גדל.

בעונה האחרונה חזר קטן לאיצטדיון העירוני לראשונה מאז פרישתו, וזאת לאחר שהצטרף לצוות הפרשנים של רדיו חיפה ששידר את המשחקים, אך לאחר הפרסום הראשון בעיתון "כלבו" על פגישה שנערכה בינו לבין בן דב הפסיק קטן לפרשן במשחקים.

במכבי טוענים כי היה רצון אמיתי להחזיר את קטן למועדון, אך עד לשלב זה לא הצליחו הצדדים להגדיר לו תפקיד שישכנע אותו לשוב למועדון. קטן לא מעוניין בתפקיד מקצועי במחלקת הנוער, מה גם שהוא לא עבר קורס מאמנים ולכן אינו רשאי לאמן, ובקבוצה הבוגרת לא נמצאו תפקידים שיספקו אותו. בשל כך נפסקו המגעים בין הצדדים.

מקורבים לקטן סיפרו השבוע ל"כלבו – חיפה והצפון" כי הוא סיכם על חזרתו לרדיו כפרשן בעונה הבאה, והוסיפו כי הוא היה מעוניין לשוב למכבי וכי הוא מאוכזב מכך שלאחר כל הפגישות והשיחות לא נמצא לו תפקיד הולם.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר