דונובן מיטשל מיוטה ג’ז. גם הוא מחכה בקוצר רוח למשחק מול מכבי (צילום AP)
דונובן מיטשל מיוטה ג’ז. גם הוא מחכה בקוצר רוח למשחק מול מכבי (צילום AP)

מכבי חיפה תשחק גם מול פורטלנד טריילבלייזרס ויוטה ג’ז

לאחר הסיכום עם אינדיאנה פייסרס סיכם הבעלים ג’ף רוזן על שני משחקים נוספים במסע השנתי של הקבוצה לארצות הברית. בינתיים אלכס צ’וברביץ’ ביקש שוב לחזור למכבי

פורסם בתאריך: 10.8.17 11:42

הושלמה תמונת המשחקים של מכבי חיפה במסע השנתי של הקבוצה לארצות הברית. כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והצפון", היריבה הראשונה תהיה אינדיאנה פייסרס, והשבוע נקבע כי שתי היריבות הנוספות יהיו פורטלנד טריילבלייזרס ויוטה ג’ז.

בניגוד למסעות קודמים שנמשכו עשרה ימים, השנה צפוי למכבי לוח זמנים צפוף במיוחד. בשמונה ימים צפויה הקבוצה לטוס לארצות הברית, לקיים שלושה משחקים ולשוב ארצה. לאחר מכן תפתח מכבי את הליגה בישראל, ובמשך שלושה שבועות היא תיאלץ לשחק את המשחקים שנקבעו לה בהגרלה ובין לבין לקיים את שני המשחקים שנדחו מהמחזורים הראשון והשני.

בתוך כך, המשא ומתן עם קווין פינקני נמשך, ולמרות שבין הצדדים יש פערים כספיים מעריכים במכבי כי השחקן יחתום על חוזה לעונה שנייה בקבוצה. בינתיים פנה אלכס צ’וברביץ’ שוב לגורמים במכבי וביקש לשוב לקבוצה אחרי שנה אחת בהפועל חולון. לפני המעבר לקבוצה של דן שמיר שיחק צ’וברביץ’ במכבי במשך ארבע עונות ברציפות, ולמרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת בחולון שני הצדדים היו שמחים לסיים את ההתקשרות. במכבי ממתינים כעת לסיום המשא ומתן עם פינקני, ואם הצדדים לא יגיעו להסכמות יחלו המגעים עם צ’וברביץ’. במקרה כזה יחפש רוזן זר רביעי לקבוצה.

מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה בראד גרינברג, שאימן את מכבי בעונת האליפות ההיסטורית, מעוניין בשחקנה הצעיר של מכבי נתנאל ארצי. לארצי יש חוזה לעונה הקרובה, אך הוא אמור להיפגש עם ראשי מכבי ולבקש לעזוב לאשדוד. המאמן עופר רחימי רוצה שארצי יישאר בקבוצה, אך אם השחקן יתעקש לעזוב צפויה מכבי לדרוש מאשדוד פיצוי כספי גבוה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יהודה

    לא מבין את הטיול השנתי הזה כל שנה לפני הליגה , שם הקבוצה מתבזה בהפסדים לקבוצות ה NBA , זה באמת מוסיף המון לביטחון של השחקנים , וגם פוגע בהכנות לליגה . העיקר שהאגו המנופח של בעל הבית יגיע לסיפוקו , להראות לאמריקאים מיהו ומהו . גורנישט מיט נוך הגורנישט , אפשר לחשוב שזה מזיז משהו לאמריקאים המסע המטופש הזה כל שנה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר