הולמר איולפסון. זה מה שקורה כשקונים חתול בשק (צילום: ניר קידר)
הולמר איולפסון. זה מה שקורה כשקונים חתול בשק (צילום: ניר קידר)

הולמר איולפסון יגיש תלונה באופ"א נגד מכבי חיפה

הבלם האיסלנדי יסתמך על פסק ביניים שניתן בבוררות של אוראל דגני נגד הפועל תל אביב, שחייב את הקבוצה להחזירו לפעילות סדירה

פורסם בתאריך: 17.8.17 09:39

פסק ביניים של הבורר עו"ד בנימין תמיר בתביעתו של אוראל דגני נגד הפועל תל אביב יעמוד במרכזה של תלונה שצפוי להגיש הבלם האיסלנדי הולמר איולפסון נגד מכבי באופ"א.

דגני שהפך למנודה בהפועל תל אביב הגיש תביעה במוסד לבוררות נגד הקבוצה ובה טען כי לפי החוזה בין הצדדים הוא נחשב "שחקן מן המניין" ודרש להתאמן ביחד עם חבריו. ב־31 ביולי הורה הבורר להפועל תל אביב "לשתף לאלתר את התובע באימונים מקצועיים ומלאים בקבוצת הבוגרים בכל מתכונת ומסגרת הקשורה באמונים אלה". דגני הוחזר לאימונים ואף שותף במשחק גביע הטוטו האחרון.

איולפסון נמצא בסיטואציה דומה לזו שבה היה דגני עד לאחרונה. הבלם, שמחזיק בחוזה לארבע שנים נוספות ושנרכש תמורת מיליון יורו, מקבל אימונים מחוץ למסגרת של הקבוצה הבוגרת ולא נכלל בסגל למשחקים. סוכנו האירופי כבר פנה לעורך דין ישראלי, וזה צפוי להגיש תלונה באופ"א על בסיס ההחלטה של הבורר עו"ד תמיר. בתלונה תידרש מכבי להחזיר את איולפסון לאלתר לפעילות מלאה, כלומר אימונים ומשחקים. איולפסון הבהיר לסוכניו שהוא לא מעוניין לשחק בקבוצות אחרות ושאין לו כל כוונה לוותר על חוזהו. סוכנו מבקש לצרף לתלונה גם את קמיל ואצק, אבל הקשר הצ'כי מנהל משא ומתן עם קבוצה מהליגה הראשונה בפולין ונראה כי הוא יעזוב את מכבי בקרוב.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יהודה

    מי מחתים שחקן כזה לארבע שנים ? יש איזה טיפש שקורא לעצמו הנשיא שמחתים שחקנים זרים לחוזים לטווח ארוך . אינשאללה והעתירה תצליח , זה ילמד לקח חשוב את הפרזידנט החתיאר והלא חכם .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר