מאור בוזגלו. לא ברור באיזו יכולת הוא ישוב (צילום: ניר קידר)
מאור בוזגלו. לא ברור באיזו יכולת הוא ישוב (צילום: ניר קידר)

חשש במכבי חיפה: מאור בוזגלו לא יחזור לפני ינואר

למרות הסיכום שאליו הגיעו היום הצדדים ועל אף שהשחקן הצהיר כי הוא יחזור במהרה לפעילות, חוות דעת של אורתופד מומחה קבעה כי יידרשו לו לפחות עוד חמישה חודשים להחלים

פורסם בתאריך: 23.8.17 16:31

חששות כבדים במכבי חיפה מהסיכום שאליו הגיע המועדון עם מאור בוזגלו, וזאת בשל חוות דעת של אורתופד אירופי מומחה לברכיים שקבע כי השחקן לא יוכל לשוב לפעילות מלאה לפני סוף חודש ינואר.

החוזה בין הצדדים סוכם היום (רביעי), ובמסגרתו נקבע כי בוזגלו יתחיל לקבל שכר החל מחודש ספטמבר. עוד לפני הסיכום, מכבי ביקשה וקיבלה לידיה את צילומי ה־MRI שקדמו לניתוח לאיחוי הרצועה הצולבת של השחקן ואת הצילומים שלאחריו, והעבירה אותם לקבלת חוות דעת נוספות. הרופאים שבחנו את הממצאים קבעו כי אין שום ראיה לכך שתהליך ההחלמה של בוזגלו יהיה קצר מהרגיל, כפי שטענו בסביבתו של השחקן, והעריכו כי הוא צפוי לשוב לפעילות בחודשים נובמבר-דצמבר. מכבי העבירה את הממצאים גם למומחה באירופה, וזה קבע כאמור כי בוזגלו יוכל לחזור לפעילות רק בסוף חודש ינואר.

כזכור, בוזגלו הבטיח שהוא יהיה כשיר תוך פרק זמן קצר יחסית ואמר כי הוא עושה הכל כדי להחלים במהירות, אך גורמים במועדון הביעו בפני הנשיא יעקב שחר את הסתייגותם מתשלום שכרו של השחקן במשך חמישה חודשים לפחות עד שיחזור למגרשים, מה גם שכלל לא ברור אם הוא יוכל להציג שוב את כושרו בתקופה שקדמה לפציעה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר