ג’ף רוזן. כמו בכל שנה, גם הפעם השחקנים שלו ייפלו מהרגליים (צילום: דני מרון)
ג’ף רוזן. כמו בכל שנה, גם הפעם השחקנים שלו ייפלו מהרגליים (צילום: דני מרון)

נזקי המסע לארצות הברית: ארבעה משחקי ליגה ב־12 ימים

מינהלת הליגה קבעה את מועדי המשחקים הדחויים של מכבי מהמחזורים הראשון והשני. המשחק הראשון יהיה מול מכבי אשדוד ב־19 באוקטובר, הרביעי מול מכבי תל אביב ב־30 באוקטובר

פורסם בתאריך: 24.8.17 13:14

מינהלת ליגת העל אמנם אפשרה למכבי לצאת למסע המשחקים מול קבוצות ה־NBA ודחתה את משחקיה מהמחזורים הראשון והשני, אך השבוע היא קבעה את המועדים החדשים של שני המשחקים והציבה את הקבוצה בפני עומס קשה. מכבי אמורה לחזור לישראל ב־16 באוקטובר, וכעבור שלושה ימים היא תשחק בחוץ מול מכבי אשדוד/באר טוביה במשחק דחוי מהמחזור השני. עד 30 באוקטובר תשחק מכבי שלושה משחקים נוספים – בבית נגד עירוני נס ציונה (מחזור שלישי) ומכבי ראשון לציון (משחק דחוי מהמחזור הראשון) ובחוץ נגד מכבי תל אביב (מחזור רביעי). מכבי כבר ביקשה לדחות את המשחק מול ראשון לציון, אך במינהלת מסרבים.

שני השחקנים שיסבלו מהעומס הרב ביותר הם הצעירים דניאל קופרברג ונתנאל ארצי שלא זכו לחופשה מאז סיום העונה שעברה. השניים היו חלק מנבחרת העתודה שזכתה במדליית הכסף באליפות אירופה ביוון, ובשבוע שעבר הם טסו עם מאמנם עופר רחימי ועם הנבחרת האולימפית לאוניברסיאדה בטאיוואן. הם ישובו לארץ ב־31 באוגוסט, ולמחרת יפתחו את האימונים במכבי.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר