דגן יבזורי. לא ברור באיזו יכולת הוא יחזור מהפציעה (צילום מיכה קיזנר)
דגן יבזורי. לא ברור באיזו יכולת הוא יחזור מהפציעה (צילום מיכה קיזנר)

הסיבה להחתמתו של פרדריק בורדילון: דגן יבזורי עוד לא החלים מהפציעה

הגארד שחזר למכבי חיפה עשוי להצטרף לאימונים רק בעוד שבועיים-שלושה, ולכן החתימה הקבוצה את הגארד היהודי צרפתי שישחק על תקן של מתאזרח. בעקבות ההחתמה ביקש רועי הובר להשתחרר ממכבי

פורסם בתאריך: 5.9.17 17:32

דגן יבזורי אמנם חזר למכבי, אבל הליך השיקום שלו מהקרע במיניסקוס שממנו הוא סובל עוד מהעונה שעברה עדיין לא הסתיים, ובשלב זה הוא לא הצטרף לאימונים.

בקבוצה מקווים כי יבזורי יחזור לפעילות תוך שבועיים-שלושה אך לא ברור באיזו יכולת הוא ישוב, ולכן הוחתם הגארד היהודי-צרפתי פרדריק בורדילון (26, 1.92 מטר). בורדילון הוחתם על חוזה לשנה, אך מכבי שמרה לעצמה את הזכות לשחררו באופן מיידי ללא פיצויים.

אלא שהחתמתו של בורדילון, ששיחק בשלוש העונות האחרונות באנטיב הצרפתית וישחק במכבי על תקן של מתאזרח, יצרה בעיה אחרת לאחר שרועי הובר פנה לראשי הקבוצה וביקש להשתחרר ממנה. כשהובר הושאל למכבי מהפועל ירושלים הוא קיווה לקבל דקות משחק, וכעת הוא חושש שבורדילון ישחק על חשבונו. אם מכבי תיעתר לבקשתו הוא לא יתקשה למצוא לעצמו קבוצה אחרת, ומכבי אשדוד/באר טוביה כבר גילתה בו עניין.

מכבי תחזור להתאמן בהיכל הספורט ברוממה רק באמצע השבוע הבא, לאחר סיום עבודות השיפוץ של הפרקט. ביום חמישי, 7 בספטמבר, תשתתף הקבוצה בטורניר אלון בכפר תבור, שבו ייקחו חלק גם מכבי תל אביב, הפועל חולון והפועל גלבוע/גליל. מיד לאחר יום הכיפורים ייצאו הירוקים למסע המשחקים השנתי שלהם בארצות הברית.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר