רג'י באקנר. לט יוכל לשחק בשני המשחקים הבאים (צילום: צלמוס)
רג'י באקנר. לט יוכל לשחק בשני המשחקים הבאים (צילום: צלמוס)

באקנר ינחת הערב ויצטרף למכבי

הבעלים של מכבי חיפה ג'ף רוזן לא היה יכול לעבר לסדר היום על הביזיון מול מכבי ראשון לציון, וסיכם עם הסנטר על חזרתו לקדנציה שנייה בירוק. מי מהזרים יפנה לרג'י באקנר את מקומו?

פורסם בתאריך: 28.10.17 14:44

רג'י באקנר צפוי לנחות הערב (שבת) בישראל לאחר שהגיע לסיכום עם הבעלים של מכבי חיפה ג'ף רוזן על חזרתו לקדנציה שנייה בקבוצה. לאחר התבוסה הביתית אתמול (97:73) למכבי ראשון לציון הבין רוזן שאי אפשר להמשיך לסדר היום על השפלה כזו וחתם מיד עם באקנר.

באקנר לא יוכל לשחק בשני המשחקים הקרובים – בחוץ נגד מכבי תל אביב (שני) ובבית מול הפועל חולון (שבת) בגלל הרחקה שספג בעונה שעברה כששיחק במדי הפועל אילת.

 

 

עדיין לא ברור מי מהזרים של מכבי ישוחרר כדי לפנות מקום לבאקנר, וזאת משום שרוזן נחוש לשמור על מסגרת של ארבעה זרים בלבד על מנת לזכות במענק ממינהלת ליגת העל. אכזבה קשה שוררת בקבוצה מוויל גרייבס, שבשלושת המשחקים הראשונים של הקבוצה קלע שש נקודות בלבד. גם ברנדון באומן, שלאחר הצטיינותו ביום שני בניצחון על עירוני נס ציונה החלו במכבי לזרז את הליך אזרוחו, עשוי למצוא את עצמו על המטוס לארצות הברית. במהלך המשחק מול ראשון לציון התעמת באומן עם המאמן עופר רחימי, וכשעוזר המאמן תומר שטיינהואר פנה אליו הוא נפנף לעברו בידו כמי שמסרב לשמוע מה יש לעוזר לומר לו.

בצוות המקצועי מאוכזבים מאוד גם מדגן יבזורי שקלע שתי נקודות בשלושת המחזורים הראשונים של העונה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר