לוגאן תום. השם הגדול ביותר אי פעם שישחק בכדורעף הישראלי (צילום: באדיבות איגוד הכדורעף האמריקאי)
לוגאן תום. השם הגדול ביותר אי פעם שישחק בכדורעף הישראלי (צילום: באדיבות איגוד הכדורעף האמריקאי)

מכבי XT הדהימה את עולם הכדורעף וסיכמה עם לוגאן תום

האמריקאית בת ה־36, שהשתתפה בארבע אולימפיאדות וזכתה בהן בשתי מדליות כסף, תנחת בארץ ב־20 בנובמבר ותחתום על חוזה בכפוף לבדיקות רפואיות

פורסם בתאריך: 7.11.17 10:47

מכבי XT חיפה הדהימה כשהחתימה בחשאי על זיכרון דברים את האמריקאית לוגאן תום – השם הגדול ביותר אי פעם שישחק בכדורעף הישראלי. לפני ימים אחדים נפגש גורם בקבוצה עם תום וסיכם איתה על הצטרפותה לקבוצה. ל"כלבו" נודע כי השחקנית צפויה לנחות בארץ ב־20 בנובמבר, לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על החוזה במכבי XT. החתמתה התאפשרה בזכות הבעלים של הקבוצה אודי אנג'ל שהכניס את היד עמוק לכיס כדי לממן את שכרה.

תום בת ה־36 נמנתה עם סגל נבחרת ארצות הברית משנת 2000 ועד שנת 2012 והיתה שותפה לארבע אולימפיאדות. בגיל 19 היא הפכה לשחקנית הצעירה בהיסטוריה שנבחרה לשחק בנבחרת האמריקאית במשחקים האולימפיים, כאשר לקחה חלק באולימפיאדת סידני 2000. באולימפיאדת בייג'ין 2008 ובאולימפיאדת לונדון 2012 היא זכתה עם נבחרתה במדליית הכסף, כאשר בסין היא סיימה את המשחקים כסקוררית הטובה ביותר בתחרות.

 

 

ברזומה של תום יש גם זכייה במדליית הכסף באליפות העולם בגרמניה בשנת 2002, ושלוש מדליות בגביע העולם – אחת מכסף ושתיים מארד. במהלך הקריירה שלה היא זכתה שלוש פעמים בליגת האלופות האירופית ועוד פעמיים נוצחה בגמר.

תום ביקרה בישראל בשנת 2010 במסגרת פעילות של אתנה – העמותה לקידום ספורט נשים, והעבירה הרצאות לבני נוער.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר