עדן בן בסט. על לא עוול בכפו (צילום: צלמוס)
עדן בן בסט. על לא עוול בכפו (צילום: צלמוס)

ההתאחדות להפועל: הערעור על האדום של בן בסט לא יידון

הפועל חיפה ביקשה להסתמך על צילומי הטלוויזיה, אך ההתאחדות לכדורגל הבהירה כי אין בתקנון התייחסות למקרה שבו שחקן מתחזה ומטעה שופט ששולף כרטיס אדום לשחקן ה”פוגע”

פורסם בתאריך: 8.11.17 17:59

ההתאחדות לכדורגל הודיעה להפועל חיפה כי הערעור שהוגש בשמה על ההרחקה של עדן בן בסט במשחק ההפסד למכבי נתניה (2:0) לא יידון בבית הדין של ההתאחדות. הסיבה: בתקנון שלה אין התייחסות למקרה שבו שחקן מתחזה ומטעה שופט ששולף כרטיס אדום לשחקן ה”פוגע”.

לאחר המשחק בשבת ערערה הפועל על הרחקתו של בן בסט ספג בטענה כי שוער נתניה גולן אלקסלסי התחזה כמי שנפגע בצורה קשה וכי השופט רועי ריישרייבר נפל בפח. לטענת אנשי הקבוצה, צילומי הטלוויזיה מאשרים כי החלוץ כלל לא פגע בשוער.

 

 

 

ביום שלישי שלחה ההתאחדות הודעה להפועל שבה נכתב כי לפי התקנון ניתן לערער על החלטת שופט בהסתמך על צילומי הטלוויזיה רק כאשר מורחק שחקן אחר במקום השחקן שביצע את העבירה. הפועל טוענת כי מדובר ב”הטעיית משחק”, ואף הציגה את התלונה שהגיש במשטרה סגן הבעלים דורון אוסידון נגד הקוון דן אוצ’ניק על איומים.

לטענתו של אוסידון, לפני המשחק פנה אליו אוצ’ניק והזכיר לו תקרית ביניהם מהעבר, כאשר אוסידון היה בעלים של מועדון, וטען כי הקוון איים עליו כי יסגור איתו חשבון על אותו מקרה. כבר לאחר המשחק אמר אוסידון כי בכוונתו להגיש תלונה במשטרה נגד אוצ’ניק, וכך הוא אכן עשה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר