ניר מרגלית. "יש לי הוכחות חד משמעיות על כך שהייתי בעבודה בזמן המשחק"
ניר מרגלית. "יש לי הוכחות חד משמעיות על כך שהייתי בעבודה בזמן המשחק"

שטרלינג מאשים אוהד בהשלכת כוס. האוהד: "אתבע אותו"

במשחקה של הפועל חיפה מול מכבי תל אביב הושלכה למגרש כוס מכיוון היציע של אוהדי הפועל. המנכ"ל אורן שטרלינג האשים במעשה את האוהד ניר מרגלית שטוען: "אני בהלם. לא הייתי במשחק"

פורסם בתאריך: 28.11.17 13:19

הפועל חיפה זומנה לוועדת משמעת וצפויה לספוג קנס על השלכת כוס למגרש מכיוונם של אוהדי הקבוצה במהלך המשחק מול מכבי תל אביב (2:2) שנערך ביום ראשון באיצטדיון העירוני.

ראשי הקבוצה עסוקים מאז המשחק באיתור משליכי החפצים. מנכ"ל הקבוצה אורן שטרלינג פנה בסדרה של הודעות ווטסאפ לניר מרגלית, אוהד ידוע של הקבוצה, והאשים אותו בהשלכת החפצים. בתכתובת בין השניים טען שטרלינג כי האצבע המאשימה של אוהדי הקבוצה מופנית לעברו של מרגלית, שמצדו טען כי כלל לא נכח במשחק.

 

 

 

בשיחה עם "כלבו – חיפה והצפון" אמר מרגלית כי הוא כבר פנה לעורך דין וכי בכוונתו להגיש תביעה נגד המנכ"ל בגין הוצאת לשון הרע: "אני בהלם. לא הייתי במשחק ובכלל אין לי מנוי העונה. יש לי הוכחות חד משמעיות על כך שהייתי בעבודה בזמן המשחק. אני מתכוון לתבוע את שטרלינג, זו פגיעה בשמי".

מהפועל חיפה נמסר בתגובה: "במסגרת בדיקה שערך המועדון לאיתור זורק הכוס הריקה למגרש, שבגינה אנו עומדים לדין, הגיע אלינו מידע שבו הוזכרו כמה שמות של אנשים כמי שכביכול מעורבים במקרה, ונעשתה בדיקה ראשונית מולם לבירור מעורבותם אם בכלל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבנר

    לאמשמעם תחזרו את אבי קופמן במקום לסדר מגרש לנוער על איזה שטיות מתעסקים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר