הקהל האדום בדרבי. האוהדים כבר לא יכולים לחכות לפלייאוף העליון (צילום: צלמוס)
הקהל האדום בדרבי. האוהדים כבר לא יכולים לחכות לפלייאוף העליון (צילום: צלמוס)

עלייה של 15 אחוז במספר הצופים במשחקיה של הפועל

ממוצע הצופים במשחקי הקבוצה עלה מ־6,650 צופים למשחק בעונה שעברה ל־7,757 צופים העונה. עד כה הכניסה הפועל לקופתה כ־2.5 מיליון שקל ממכירת כרטיסים ומנויים

פורסם בתאריך: 10.12.17 08:08

ההצלחה של הפועל חיפה השנה מוצאת ביטוי גם בעלייה משמעותית במספר הצופים במשחקיה. משקלול הנתונים הנמסרים על ידי המועדון בכל משחק בית עולה כי חלה עלייה של 15 אחוז במספר הצופים במשחקי הקבוצה ביחס לעונה שעברה.

בסיבוב הראשון אירחה הפועל שבעה משחקים, שבהם הגיעו לאיצטדיון העירוני 54,300 צופים – ממוצע של 7,757 צופים למשחק. גם בשנה שעברה אירחה הפועל שבעה משחקים בסיבוב הראשון, ובהם פקדו את היציעים 46,550 צופים בלבד – ממוצע של 6,650 צופים למשחק.

 

 

 

יצוין כי גם העונה וגם בעונה שעברה אירחה הפועל את הדרבי הראשון. בעונה שעברה הגיעו לדרבי 25,300 צופים, ואילו השבוע הגיעו 23,100 צופים. כמו כן, בעונה שעברה אירחה הפועל בסיבוב הראשון ארבע קבוצות מושכות קהל – מכבי חיפה, מכבי והפועל תל אביב ובית”ר ירושלים, והשנה רק שלוש – מכבי, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב.

בהפועל מעריכים כי אם ההצלחה תימשך, העלייה במספר הצופים לאורך כל העונה תגדל עוד יותר, מה גם שהקבוצה צפויה לשחק בפלייאוף העליון שבו נערכים יותר משחקים מאשר בפלייאוף התחתון ונגד קבוצות מושכות קהל. עד כה הכניסה הפועל לקופתה כ־2.5 מיליון שקל ממכירת כרטיסים ומנויים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיפאי

    מתי היו להם 6650? הביאו 2000 לדרבי שנה שעברה כל אוהד מעל 2000 אלה אוהדי הצלחות (האוהדים של רובי שפירא)

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר