כתובות הנאצה על קירות קריית הספורט. ארגון לה פמיליה מתכונן למשחק מול הפועל חיפה (צילום: החברה הכלכלית לחיפה)
כתובות הנאצה על קירות קריית הספורט. ארגון לה פמיליה מתכונן למשחק מול הפועל חיפה (צילום: החברה הכלכלית לחיפה)

כתובות נאצה נגד הפועל רוססו בקריית הספורט החדשה

על חלקו החיצוני של המתחם רוססו סמל המנורה והכתובות "9.1.2018" (תאריך המשחק שבו תארח הפועל את בית"ר ירושלים), "נשרוף אתכם", "תיזהרו להרים את האף" ו"לה פמיליה"

פורסם בתאריך: 12.12.17 10:56

כתובות גרפיטי בעלות אופי אלים ועם איומים כלפי הפועל חיפה ואוהדיה רוססו הלילה (בין שני לשלישי) על קירות קריית הספורט בקרית חיים.

על חלקו החיצוני של המתחם החדש רוססו סמל המנורה והכתובות "9.1.2018" (תאריך המשחק שבו תארח הפועל את בית"ר ירושלים), "נשרוף אתכם", "תיזהרו להרים את האף" ו"לה פמיליה".

מהחברה הכלכלית לחיפה, שקריית הספורט נמצאת בבעלותה, נמסר: "תלונה על המעשה העברייני והמבזה ועל השחתת רכוש ציבורי תוגש למשטרת ישראל. אנו מגנים כל סוג של גילוי אלימות ונבדוק אפשרויות שונות על מנת למנוע חזרה של מקרים כאלה".

 

 

ובעניין אחר – משטרת מרחב לכיש עצרה שניים מאוהדי מ.ס אשדוד שתקפו במוצאי שבת אוהד של הפועל שישב ביציע הכבוד באיצטדיון הי"א באשדוד במשחק בין שתי הקבוצות (1:1). האוהד החיפאי, בן 67, נזקק לטיפול רפואי לאחר שספג אגרוף בפניו.

שני אוהדי אשדוד נעצרו, הובאו בפני שופט והורחקו ממגרשי הכדורגל עד תום העונה. המשטרה ממשיכה בחקירה, וככל הנראה ייעצרו מעורבים נוספים בקטטה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר