הקהל האדום בדרבי. יש סדרן בקהל? (צילום: צלמוס)
הקהל האדום בדרבי. יש סדרן בקהל? (צילום: צלמוס)

סדרני השורות עברו לכניסות, הפועל עלולה לספוג קנס כבד

הפועל חיפה עשויה להיפרד מ־100,000 שקל מכיוון שאוהדי הקבוצה התלוננו שבדרבי נתפסו המושבים שלהם על ידי אוהדים אחרים. המנכ”ל אורן שטרלינג מבטיח לפצות אותם

פורסם בתאריך: 17.12.17 08:08

הפועל חיפה עלולה לספוג קנס כספי של עד 100,000 שקל ממינהלת ליגת העל מכיוון שבמשחקי הבית שלה באיצטדיון העירוני חסרים סדרני שורות. לאחר הדרבי שאותו אירחה הפועל לפני שבוע וחצי (0:1) התלוננו עשרות מאוהדי הקבוצה כי כאשר הגיעו לאיצטדיון וביקשו לשבת במקום המסומן בכרטיס שאותו הם רכשו התברר כי המושב תפוס על ידי אוהדים אחרים שהחזיקו בכרטיס למקומות אחרים ביציע. לטענתם, הם חיפשו סדרנים שידרשו מכל אוהד לשבת במקומו, אך אלה לא נכחו ביציעים והאוהדים נאלצו לשבת במקומות שלא להם.

לפי נוהלי המינהלת חייבת כל קבוצה להעמיד סדרני שורות במשחקי הבית שלה. יתרה מכך, מדי תחילת עונה על הקבוצות להעביר למינהלת את סדרי הישיבה ביציעים ואת מספר סדרני השורות שאמורים לפקח על הסדרי הישיבה.

מנכ”ל הפועל אורן שטרלינג אישר כי לא היו סדרנים במשחק והסביר: “בשל עיכובים בכניסה לאיצטדיון, שלמועדון אין כל קשר לכך, נאלצנו להפנות את כל הסדרנים, כולל סדרני השורות, לשערי הכניסה”.

עם זאת, שטרלינג דחה את הטענות על כך שבדרך כלל אין סדרני שורות במשחקי הקבוצה: “אנחנו משלמים בכל משחק על סדרני שורות. כל מי שחוויית הצפייה שלו בדרבי נפגעה בשל כך מוזמן לפנות למועדון ואנחנו נדאג לפצות אותו”.

 

 

בעניין אחר – מהראן לאלה המתין בציפייה דרוכה לפסק הדין של אופ”א בעניין בלם הפועל באר שבע שיר צדק, שבו נקבע כי הוא יורחק לתקופה של שמונה חודשים בלבד בגין שימוש בחומרים אסורים. על אותה העבירה הורחק לאלה לשנתיים על ידי ההתאחדות לכדורגל, אך למרות קולת עונשו של צדק לא יוכל חלוץ הפועל חיפה על עונשו. הסיבה: בדיון בעניינו של צדק העידה התזונאית של באר שבע כי המועדון הוא זה שסיפק לצדק את תוסף התזונה שהכיל את החומר האסור, בעוד שלאלה נטל תוסף ללא ידיעתה של הפועל.

 

מהראן לאלה. לא יוכל לערער (צילום: צלמוס)

מהראן לאלה. לא יוכל לערער (צילום: צלמוס)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר