גילי ורמוט. שיחק עד כה ב־38 אחוז בלבד מהדקות (צילום: צלמוס)
גילי ורמוט. שיחק עד כה ב־38 אחוז בלבד מהדקות (צילום: צלמוס)

החוזה של ורמוט לעונה הבאה לא מחייב את מכבי

גם אם הקשר ישחק 90 דקות בכל משחק עד לסיום העונה הוא לא יגיע ל־70 אחוז מהדקות העונתיות שיחייבו את מכבי חיפה לכבד את חוזהו

פורסם בתאריך: 25.1.18 18:50

החוזה של גילי ורמוט לעונה הבאה לא מחייב את מכבי חיפה משום שהקשר לא ישחק ב־70 אחוז או יותר מדקות המשחק שיכפו על המועדון לכבד את חוזהו הנאמד ב־400,000 אלף יורו לעונה.

עד כה שיחק ורמוט 636 דקות בלבד מ־1,710 דקות ב־19 מחזורים, כלומר 38 אחוז מהדקות. גם אם ורמוט ישחק 90 דקות מלאות בכל 14 המשחקים שנותרו למכבי עד לתום העונה (1,260 דקות), בהנחה שהיא תתמודד בפלייאוף התחתון, הוא יצבור 1,896 דקות מתוך 2,970 דקות, המהוות 64 אחוז בלבד העונתיות.

 

 

גורמים בהפועל טוענים כי הקשיים שמערימה מכבי על מעברו של ורמוט אליה כבר כעת ולא בעונה הבאה נובעים מהיריבות העירונית, וכי העברה לכל קבוצה אחרת היתה מסוכמת תוך זמן קצר. בפגישה שנערכה בין הבעלים של הפועל יואב כץ לאביו של ורמוט הצהיר כץ כי אין בכוונתו לשלם תמורת כרטיס השחקן שלו, ובהפועל משוכנעים כי ההודעה שהם קיבלו מגורם בכיר במכבי עוד במהלך הפגישה – ולפיה מדובר במשא ומתן אסור מכיוון שורמוט הוא שחקן תחת חוזה – נועדה כדי להבהיר כי הפועל תידרש לשלם עבור שחרורו.
הפועל הציעה לורמוט חוזה לשנתיים וחצי תמורת 220,000 יורו לעונה, והצדדים היו בטוחים כי לאחר הפגישה לא יישארו ביניהם פערים – למעט תשלום הפנסיה הגבוה שהשחקן זכאי לו בתוקף החוזה שלו עם מכבי ושאינו מקובל על כץ – אך ההודעה של מכבי טרפה את הקלפים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר