הדרבי הראשון בליגה. ועכשיו שלושה דרבים תוך חודש (צילום: צלמוס)
הדרבי הראשון בליגה. ועכשיו שלושה דרבים תוך חודש (צילום: צלמוס)

מכבי והפועל יתחלקו בשלושה מיליון שקל

שני משחקי הדרבי ברבע גמר גביע המדינה צפויים להכניס לקופותיהן של שתי הקבוצות 1.5 מיליון שקל כל אחת. וגם: מדוע מאמן מכבי חיפה פרד רוטן עלול לספוג עונש הרחקה ממשחק אחד?

פורסם בתאריך: 2.2.18 08:44

שלושה מיליון שקל – זהו הסכום שבו צפויות להתחלק מכבי חיפה והפועל חיפה לאחר שני משחקי הדרבי במסגרת רבע גמר גביע המדינה, וזאת לאחר תשלום הוצאות השיטור והאבטחה ודמי השכירות של האיצטדיון העירוני.

בהגרלת רבע הגמר – השלב היחיד במסגרת זו שמתקיים בשיטת בית-חוץ – נקבע כי מכבי תארח את המשחק הראשון שיתקיים ביום שלישי הקרוב, 6 בפברואר, והפועל את משחק הגומלין שייערך ביום חמישי, 1 במרץ. ההכנסות ממשחקי הגביע מתחלקות שווה בשווה בין הקבוצות בהפחתה של עשרה אחוזים שמועברים להתאחדות לכדורגל.

 

 

במכבי מצפים לכ־20,000 צופים במשחק שאותו היא תארח, ויש לציין שבניגוד למשחקי הליגה נרשמת ההכנסה כבר מהכרטיס הראשון מכיוון שהמנויים אינם תקפים במסגרת זאת. אגב, ארבעה ימים לאחר הדרבי השני בגביע תארח מכבי דרבי שלישי תוך חודש – והפעם במסגרת המחזור ה־25 בליגה.

בעניין אחר, מכבי נקנסה השבוע ב־6,000 שקל על ידי ועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל בשל איחור בעלייה למגרש לפני המשחק מול מכבי תל אביב. על פניו לא מדובר במשהו מטריד, אלא ששינוי בתקנון ההתאחדות קובע כי איחור נוסף יוביל להרחקתו של המאמן פרד רוטן ממשחק אחד. על פי התקנון, באיחור הראשון נקנסת הקבוצה ב־3,000 שקל, בשני ב־6,000 שקל ובשלישי ב־9,000 שקל, כאשר לאחר האיחור השלישי יזומן מאמנה לוועדת המשמעת ויורחק ממשחק אחד.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר