שחקניות מכבי XT חיפה חוגגות את הזכייה באליפות. עונה מושלמת
שחקניות מכבי XT חיפה חוגגות את הזכייה באליפות. עונה מושלמת

יש דאבל: מכבי XT זכתה באליפות המדינה

בתום משחק דרמטי שנמשך כשעתיים וחצי גברה מכבי XT חיפה על הפועל קרית אתא בחמש מערכות והשלימה ניצחון 0:3 בגמר הפלייאוף של כדורעף הנשים. הספונסר אודי אנג'ל חגג: "עכשיו ננסה לעשות דברים יפים בליגת האלופות"

פורסם בתאריך: 25.4.18 22:17

מכבי XT חיפה זכתה באליפות המדינה בכדורעף נשים לאחר ניצחון 0:3 על הפועל קרית אתא בסדרת גמר הפלייאוף. הזכייה באליפות מצטרפת לזכייה של הקבוצה בגביע המדינה, ובכך הפכה הקבוצה לדאבליסטית של עונת 2018-2017 בפעם השנייה בתולדותיה.

השחקניות של המנהל המקצועי חיים קסל ושל הספונסר אודי אנג'ל גברו על קרית אתא בתום משחק דרמטי של חמש מערכות שנמשך כמעט שעתיים וחצי. מכבי ניצחה במערכה הראשונה בתוצאה 17:25, אבל אז ביצעו האורחות מהפך וניצחו בשתי המערכות הבאות 20:25 ו-23:25. מכבי נלחמה במערכה הרביעית שנמשכה יותר משעה והסתיימה בניצחון ירוק בתוצאה 28:30. במערכה החמישית והמכרעת כבר הובילה קרית אתא 7:13, ונדמה היה שהיא תצליח לגרור את הסדרה למשחק רביעי, אבל מכבי ביצעה קאמבק גדול וניצחה 13:15.

 

רגע ההנפה. נתראה בליגת האלופות

רגע ההנפה. נתראה בליגת האלופות

 

 

"אני מאושר להיות במעמד הזה ביחד עם האוהדים הנפלאים של המועדון הזה", אמר אנג'ל שניות לאחר שראה את הבנות מניפות את צלחת האליפות, "אני יודע כמה קשה היה להן ואני שמח לראות אותן חוגגות את הדאבל. הקבוצה הזו היא משפחה נהדרת, ואני גאה להיות חלק ממנה ביחד עם קסל שהוא הרוח החיה של המועדון. עכשיו ננסה לעשות דברים יפים בליגת האלופות".

 

המנהל המקצועי חיים קסל והספונסר אודי אנג'ל. דאבל שני בתולדות הקבוצה

המנהל המקצועי חיים קסל והספונסר אודי אנג'ל עם צלחת האליפות. דאבל שני בתולדות הקבוצה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר