אוהדי הפועל חיפה. אף אחד לא האמין (צילום: צלמוס)
אוהדי הפועל חיפה. אף אחד לא האמין (צילום: צלמוס)

בלגן הכרטיסים: הפועל מאיימת בפנייה לבית המשפט

לאחר שאוהדי הפועל חיפה רכשו את כל הכרטיסים שהוקצו להם למשחק גמר גביע המדינה, דורש המועדון מההתאחדות לכדורגל 2,000 כרטיסים נוספים שלטענתו הובטחו לו. ההתאחדות: "מעולם לא הובטחו להפועל 12,000 כרטיסים"

פורסם בתאריך: 28.4.18 13:22

הפועל חיפה מאיימת לפנות בימים הקרובים לבית משפט נגד ההתאחדות לכדורגל בדרישה שזה יחייב את ההתאחדות להעביר למועדון 2,000 כרטיסים נוספים למשחק גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים, שייערך ביום רביעי, 9 במאי, באיצטדיון טדי בבירה.

בהפועל טוענים כי בישיבת היערכות שהתקיימה לפני כשבועיים במשרדי ההתאחדות נקבע כי בית"ר תקבל 15,000 כרטיסים למכירה ועוד 500 הזמנות, והפועל תקבל 10,000 כרטיסים ועוד 500 הזמנות. עוד נטען כי בישיבה הובטח למועדון שיישמרו לו 2,000 כרטיסים נוספים למכירה אם כל 10,000 הכרטיסים יימכרו. אוהדי הפועל התנפלו על הכרטיסים שהוקצו להם, ולכן פנה המועדון להתאחדות בבקשה להפשיר את 2,000 הכרטיסים שלכאורה הובטחו לו, אך נדחה.

הפועל ערכה בירור בעניין, וממנו עולה החשש כי 2,000 הכרטיסים הועברו כבר לבית"ר מכיוון שאיש בהתאחדות לא שיער שאוהדי הקבוצה ירכשו את כל הכרטיסים שיועדו להם. אם ההערכה של הפועל נכונה, הרי שלבית"ר יהיו ביציעים 17,500 אוהדים לעומת 10,500 אוהדים בלבד של הפועל.

 

 

"נלך עם זה עד הסוף", אמר גורם בהפועל, "בישיבה השתתפו 20 אנשים ששמעו כי הובטחו לנו עוד 2,000 כרטיסים. מבחינתנו, שיחזירו את הכרטיסים מאוהדי בית"ר שרכשו אותם ויעבירו אותם אלינו".

אם עד מחר (ראשון) לא תקבל הפועל את יתרת הכרטיסים תפנה הפועל לבית המשפט ותדרוש לחייב את ההתאחדות להעביר אותם.

דובר ההתאחדות לכדורגל שלומי ברזל: "מעולם לא הובטחו להפועל חיפה 12,000 כרטיסים. אנחנו מוכנים להיפגש בבית משפט".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר