עדן בן בסט. "זו בהחלט עונה חלומית" (צילום: צלמוס)
עדן בן בסט. "זו בהחלט עונה חלומית" (צילום: צלמוס)

בן בסט: "הגעה לגמר הגביע היא דבר חדש לרובנו"

הקפטן עדן בן בסט רוצה גביע להפועל חיפה אחרי 44 שנים: "אנחנו מדברים המון על המשחק ועל החשיבות שלו למועדון". דור מלול לקח חלק באימון המסכם והוא צפוי לפתוח מחר בהרכב מול בית"ר ירושלים

פורסם בתאריך: 8.5.18 20:07

"התאמנתי באופן חלקי אבל אשחק מחר. ניתן הכל כדי לזכות בגביע" – כך אמר הערב (שלישי) קפטן הפועל חיפה לפני משחק גמר גביע המדינה מחר מול בית"ר ירושלים.

הפועל תגיע מחר לרגע השיא של העונה ותנסה לזכות בגביע לראשונה זה 44 שנה. "אנחנו מדברים המון על המשחק ועל החשיבות שלו למועדון", אמר בן בסט, "יש רעש סביב המועדון. הגעה לגמר הגביע היא דבר חדש לרובנו, אבל יש לנו שחקנים עם ניסיון. אנחנו שווים לבית"ר למרות שהיא משחקת בבית שלה. גם לנו יש הרבה אוהדים וננסה לנצח ולשמח אותם. בתחילת העונה אמרתי שאפשר לזכות בגביע אבל יכולנו רק לחלום על עונה כזו שבה נאבק על האליפות כמעט לאורך עונה שלמה ושנזכה בכרטיס לאירופה דרך הליגה. זו בהחלט עונה חלומית. אני מרגיש אחריות למועדון ורוצה שהקהל יחווה רגעים של אושר כי המועדון עובר גם העונה קשיים לא קטנים, וזה המשחק החשוב ביותר שלנו העונה".

 

 

הקבוצה הגיעה היום לירושלים וקיימה את האימון המסכם באיצטדיון טדי. דור מלול לקח חלק באימון והוא צפוי לפתוח מחר בהרכב.

עיריית חיפה לא הקימה במה לחגיגות זכייה בגביע, אך אם הפועל תזכה ימתינו האוהדים לשחקנים בחוף דדו שכבר ידע חגיגות מהצד הירוק של העיר.

לאחר ההפסד של מכבי נתניה למכבי תל אביב (2:0) אתמול במסגרת הליגה הובטח סופית מקומה של הפועל במוקדמות הליגה האירופית, כך שהזכייה בגביע אינה מכריעה מהבחינה הזו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר