מצלמה במגרש כדורגל. את משחקיה של הפועל צילמו 435 מצלמות (צילום: Charlie Riedel)
מצלמה במגרש כדורגל. את משחקיה של הפועל צילמו 435 מצלמות (צילום: Charlie Riedel)

מענק הרייטינג של הפועל: 1.7 מיליון שקל

הפועל חיפה סיימה את העונה החולפת במקום הרביעי בדירוג הרייטינג של קבוצות ליגת העל. בעונה שקדמה לה סיימה הקבוצה במקומות ה־12-11 במדד

פורסם בתאריך: 7.6.18 22:36

הפועל חיפה תקבל מענק רייטינג של 1.7 מיליון שקל. בהפועל, שסיימה את העונה החולפת במקום הרביעי בדירוג הרייטינג של קבוצות ליגת העל, קיבלו את הבשורה בהפתעה, מה גם שמינהלת ליגת העל העניקה למועדון בונוסים נוספים בסכום שיא בתולדות המועדון – שישה מיליון שקל.

“מדד הרייטינג הוא שם שניתן לשיטת חישוב תגמול כספי לפי נגזרת של דירוג המשחק בעיני הזכיינים השונים, וזאת באמצעות ספירת מצלמות הטלוויזיה”, מסביר דובר המינהלת קובי ברדה, “המדד הזה אינו קשור לרייטינג שהביא כל משחק מבחינת מספר הצופים בו, אלא מחושב לפי מספר המצלמות שצילמו כל משחק. את המשחק המרכזי של כל מחזור מצלמות 12 מצלמות, ואילו המשחק השביעי בחשיבותו מצולם על ידי ארבע מצלמות בלבד”.

 

 

משחקיה של הפועל בשנה החולפת צולמו על ידי 435 מצלמות, בעוד שמשחקיה של היריבה העירונית מכבי חיפה, שדורגה במקום החמישי במדד הרייטינג, צולמו על ידי 427 מצלמות. אגב, הפועל קפצה שבעה מקומות ביחס לעונת 2017-2016, שבה היא דורגה במקומות 12-11 וקיבלה מענק של 850,000 שקל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר