אריקה קואימברה. מדליית ארד אולימפית (צילום: חשבון האינסטגרם של אריקה קואימברה)
אריקה קואימברה. מדליית ארד אולימפית (צילום: חשבון האינסטגרם של אריקה קואימברה)

סיפורה המדהים של אריקה קואימברה, הזרה החדשה של מכבי XT

אריקה "קיקי" קואימברה (38, 1.80 מטר), הזרה החדשה של מכבי XT חיפה, נולדה עם איברי מין נקביים וזכריים, עברה ניתוח להסרת איברי המין הזכריים וקיבלה את אישורו של איגוד הכדורעף העולמי לייצג את נבחרת הנשים של ברזיל

פורסם בתאריך: 25.7.18 10:14

לאחר השלמת הסגל של הישראלי של הקבוצה ממשיכה מכבי XT חיפה לחזק את שורותיה בשחקניות זרות. ביום שלישי החתימה הדאבליסטית של כדורעף הנשים את אריקה "קיקי" קואימברה, לשעבר שחקנית נבחרת ברזיל שמצטיינת בעיקר בהגשות.

לקואימברה (38, 1.80 מטר) יש סיפור חיים מדהים. היא נולדה בבלו הוריזונטה עם איברי מין נקביים וזכריים, עברה ניתוח להסרת איברי המין הזכריים וקיבלה את אישורו של איגוד הכדורעף העולמי לייצג את נבחרת הנשים של ברזיל. ברזומה שלה שש זכיות באליפות ברזיל במדי שלוש קבוצות שונות ואליפות אחת בפולין, והיא נמנתה עם הסגל של הנבחרת הברזילאית בשתי אולימפיאדות – סידני 2000 ואתונה 2004 – כאשר בסידני היא זכתה עם ברזיל במדליית הארד. כמו כן היא זכתה עם נבחרתה במקום השני באליפות העולם ב־2003 ביפן, במדליות זהב וארד בגרנד פרי העולמי ברג'יו אמיליה באיטליה ב־2004 ובמנילה בפיליפינים ב־2000 (בהתאמה), ובמדליות זהב וכסף באליפות פאן אמריקה בויניפג בקנדה ב־1999 ובריו דה ז'ניירו ב־2007 (בהתאמה).

 

 

לאחר החתמתה של קואימברה ממתינים כעת במכבי לסיום המשא ומתן עם האמריקאית המצטיינת לוגאן תום, ולמרות פערים כספיים בין הצדדים והצעה מצוינת שהיא קיבלה מהליגה הסינית מאמינים בקבוצה כי היא תמשיך לעונה נוספת בירוק.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר