יעקב בוזגלו. “יש לעשות הכל כדי למגר את התופעה” (צילום: ניר קידר)
יעקב בוזגלו. “יש לעשות הכל כדי למגר את התופעה” (צילום: ניר קידר)

יעקב בוזגלו: “חייבים לחקור את תופעת פציעות הברכיים”

יעקב בוזגלו, ששני בניו - מאור ואלמוג - נפצעו בברכיהם, מפנה אצבע כלפי הקבוצות על עומסים קשים באימונים ועל תוספי המזון שהשחקנים מקבלים

פורסם בתאריך: 8.9.18 11:06

יעקב בוזגלו, אביהם של מאור ואלמוג בוזגלו, קורא לחקור את נושא פציעות הברך בכדורגל הישראלי ומפנה אצבע מאשימה כלפי הקבוצות על עומסים קשים באימונים, על תוספי המזון שהשחקנים מקבלים ועוד.

כזכור, מאור בוזגלו עבר שלוש פציעות של קריעת הרצועות הצולבות בברך, כאשר מהאחרונה שבהן, שאירעה כששיחק במכבי חיפה, הוא מחלים כעת. אחיו אלמוג בוזגלו קרע את הרצועה במשחק הגומלין של הפועל חיפה מול אטאלנטה במסגרת מוקדמות הליגה האירופית.

 

 

“משהו לא טוב עובר על הכדורגלנים בארץ”, אומר יעקב בוזגלו, “גם בעבר היו פציעות ברכיים, אבל לא במספרים ובחומרה של הפציעות כיום. משהו לקוי באימונים ובתוספים. פעם היינו משחקים על מגרש מלא מהמורות ובורות – הבדל של שמים וארץ מהמתקנים כיום – אבל נפצענו פחות. חייבים לחקור את התופעה ויש לעשות הכל כדי למגר אותה”.

אלמוג בוזגלו עבר ביום שלישי ניתוח אצל ד”ר בצלאל פסקין, ולמרות שאביו אופטימי באשר לאפשרות שהוא עוד יחזור לשחק העונה, ההערכות הן שהוא סיים את העונה. בוזגלו חתום בהפועל על חוזה לעונה אחת, ובמשפחתו מקווים שלאחר שיחלים הוא יקבל חוזה לעונה נוספת בהפועל. יצוין כי תהליך ההחלמה לא יממומן על ידי המועדון אלא על ידי חברת הביטוח שבה השחקן מבוטח.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני לא יודע אם אתה מודע אבל יש על המשפחה שלכם עין הרע חזקה , כי אתם מושכים צומת לב שלילית עם הראלטי שלכם והקעקועים והבגידות , כמה אפשר עוד…לכל דבר בחיים יש את גבול הטעם שלו אבל אתם עברתם אותו בענק , כוכבים יש רק בשמים

  2. שלומי

    מר בוזגלו היקר את עוד יש לך להשים.פציעות זה חלק מההמזל בספורט.פשוט אתה תמיד מחפש אשמים ומלכלך על כולם.אתה מחפש רק כותרות ותקשורת אף אחד כבר לא סופר אותכם משפחת בוזגלו היקרה

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יעקב היקר,ביום שתתערב טיפה פחות אתה תראה שיהיה יותר מזל ויותר טוב…מאור רצה להישאר בחיפה ואתה חירבנת לו את החלום,אתה אדם שחושב שהוא יודע הכל ויודע יותר טוב מכולם אבל בפועל אתה טועה והרבה ועל זה אתה ומשפחתך משלמים…חג שמח.

  4. רוני היפה

    למה לא ביקשת מ יענקלה שחר שיממן את הניתוח של אח של מאור, אולי הוא היה עוזר והיית גם עליו מלכלכך, יש עליכם קארמה שלילית ולכן הכל קורה וימשיך לקרוא.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר