עו”ד רונן צרפתי. בטוב או ברע
עו”ד רונן צרפתי. בטוב או ברע

בגלל תקרית אלבז: אוהד דורש מהפועל 50,000 שקל

ניר פרץ, אוהד הפועל חיפה אשר הותקף במשחק מול הפועל חדרה על ידי אוהד אחר שנשלח אליו בהוראתו של אלי אלבז, פנה למועדון בדרישה לקבל פיצוי

פורסם בתאריך: 14.10.18 08:09

אוהד הפועל חיפה ניר פרץ, שהותקף על ידי אוהד אחר שנשלח אליו בהוראתו של חלוץ הקבוצה אלי אלבז במשחק מול הפועל חדרה (2:0) שנערך באיצטדיון בנתניה לפני שלושה שבועות, דורש מהמועדון פיצוי בסך של 50,000 שקל, ואם הוא לא יקבל את מבוקשו הוא יגיש תביעה נגד הפועל.

עו”ד רונן צרפתי שמייצג את פרץ: “מרשי, שהוא אוהד מושבע של הקבוצה במשך שנים רבות, הביע את דעתו הסובייקטיבית על איכות משחקו של אלבז כשזה התקרב ליציע לצורך הוצאת כדור חוץ. פרץ אמר לו ‘תתחיל לשחק או שתצא החוצה, אין לך מקום בהרכב אם ככה אתה משחק’. בתגובה אלבז השיב לו ‘אני סימנתי אותך, אל תדאג, חכה, ולהפתעתו של פרץ הגיע אליו אביו של השחקן ונצמד אליו תוך השמעת קללות. השחקן גם סימן לחברו שהגיע בריצה וסטר בחוזקה על לחיו של פרץ תוך השמעת איומים”.

 

 

האירוע תועד על ידי מצלמות הטלוויזיה, ואלבז הועמד בפני ועדת משמעת פנימית, נקנס ב־3,000 שקל בפועל וב־10,000 שקל על תנאי, והבטיח לבצע עבודות לטובת הקהילה. לדבריו של עו”ד צרפתי, “הדרישה לפיצוי נשלחה מכיוון שמרשי רואה בקבוצה אחראית על התנהגותם של שחקניה, אשר פועלים כשליחיה או עובדים בשורותיה”.

בעניין אחר, אחרי 13 עונות ו־253 הופעות במדי הפועל חיפה עוזב הישאם כיוואן את הקבוצה בדרכו להפועל בני לוד מהליגה הלאומית. לפי סיכום שאליו הגיע עם המועדון יקבל כיוואן את שתי המשכורות של החודשיים האחרונים ויעזוב ללא תמורה. הקשר פגוע מאוד מיחסו של הבעלים יואב כץ, שלדבריו הבטיח לו שיחזור לסגל מיד לאחר שיחלים מפציעתו, אך נכנע למאמן ניר קלינגר שלא רצה אותו בקבוצה.

 

הישאם כיוון. 13 שנה ו־253 הופעות באדום (צילום: ניר קידר)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר