שרון מימר. ינסה לחבר מחדש את חדר ההלבשה המפולג (צילום: צלמוס)
שרון מימר. ינסה לחבר מחדש את חדר ההלבשה המפולג (צילום: צלמוס)

“יש מחנאות בין השחקנים. כך לא נצליח להוציא את העגלה מהבוץ”

מאמן הפועל חיפה שרון מימר מנסה לפתור את המחנאות בין השחקנים הבכירים לשחקנים הצעירים ולשחקנים החדשים. הרקע למתיחות: התוצאות המאכזבות

פורסם בתאריך: 16.11.18 20:41

למאמן הפועל חיפה שרון מימר יש הרבה בעיות מקצועיות שהוא צריך להתמודד איתן, אך לדבריהם של גורמים במועדון, הבעיה המרכזית היא דווקא חברתית – מחנאות בין השחקנים שגורמת למתיחות קשה בקבוצה.

הרקע למחנאות בין השחקנים הבכירים לשחקנים הצעירים ולשחקנים החדשים הוא חילופי האשמות באשר לאחריות על התוצאות הרעות שהשיגה הקבוצה מפתיחת העונה. “יש מחנאות בין השחקנים, ועד שיהיה ברור לנו שכולנו עומדים בשורה אחת לא נצליח להוציא את העגלה מהבוץ”, העיד השבוע שחקן בקבוצה.

בהפועל מספרים שמימר הופתע מהבעיות החברתיות ושזהו הגורם המרכזי לכך שהוא מתקשה לפתח מוטיבציה אצל שחקניו. עוד מציינים במועדון שהפגרה באה בזמן מבחינתה של הקבוצה ושבתקופה הקרובה יעסוק המאמן בעיקר בניסיונות לחבר מחדש את חדר ההלבשה המפולג.

 

 

במועדון מאוכזבים מאוד מהבלם הרומני גבריאל תמאש ומצביעים על הירידה החדה בכושרו, שניכרה כבר בתום העונה שעברה, כאחת מהסיבות ליכולת החלשה של כל הקבוצה. בינתיים בודקים בהפועל מידע שהגיע מאוהדים, ולפיו בילה תמאש בפאב בקריות עד שעה מאוחרת בלילה שלפני ההפסד הביתי לבני יהודה (2:0) וחגג שם את יום הולדתו.

קשרה הפצוע של הפועל אלמוג בוזגלו אמור היה להשתחרר אתמול (חמישי) מבית החולים לאחר שאושפז בגלל זיהום שהתפתח בברכו המנותחת. בוזגלו שב מחופשה פרטית בברצלונה עם כאבים עזים בברך, ובבדיקה שעבר אצל ד”ר בצלאל פסקין בקריה הרפואית רמב”ם התברר כי הוא סובל מדלקת חריפה שנוצרה בעקבות זיהום. הוא אושפז לכמה ימים וקיבל טיפול אנטיביוטי, וההערכות הן שהזיהום והדלקת לא יעכבו את קצב ההחלמה שלו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר