אלי גוטמן. מחיר השחצנות (צילום: צלמוס)
אלי גוטמן. מחיר השחצנות (צילום: צלמוס)

"הדברים שהוא אמר היו מנותקים מהמציאות"

במכבי חיפה לא אהבו את הדברים שאמר המאמן אלי גוטמן מאז שמונה לתפקיד, וגם לא את אמירותיו לפני הדרבי ולאחריו: "הוא פרשן את הקבוצה במשך חודשים ארוכים, ולא יכול להיות שהוא לא ידע את מה שהוא ראה אתמול"

פורסם בתאריך: 2.12.18 12:26

במכבי חיפה לא אהבו חלק גדול מהדברים שאמר המאמן אלי גוטמן מאז שמונה למאמן הקבוצה, וכך גם את דבריו במסיבת העיתונאים לפני הדרבי (3:1) ולאחריו. "הדברים שהוא אמר היו מנותקים מהמציאות, אבל גוטמן הגיע כבעל בית חדש ולכן לא רצו להתווכח איתו" אמר גורם במועדון, "הוא פרשן את הקבוצה במשך חודשים ארוכים, ולא יכול להיות שהוא לא ידע את מה שהוא ראה אתמול ואמר כמה פעמים 'זה לא זה'".

במכבי התייחסו לדברים כמו "מצאתי פה קבוצת כדורגל צעירה ורעבה, יש לשחקנים מוטיבציה והם רוצים להתקדם. האם זו קבוצה שלי? זה תלוי בתהליך ההתפתחות שלנו, אבל לשם אני מכוון", "מהרגע שהגעתי לכאן אנחנו עובדים קשה והמסרים מועברים. אנחנו מתכוונים לתת לכולם להבין שמכבי חיפה מסתמכת על כדורגל קבוצתי. ייראו שאנחנו מלוכדים ויודעים מתי ללחוץ", ו"אנחנו מרוכזים בכאן ובעכשיו. יש לי סגל שחקנים שאני יוצא איתו לכל קרב, ואני מאמין בו".

היחיד בהפועל חיפה שהתייחס גם הוא לדברים היה המאמן שרון מימר, שאמנם לא ציין את אמירותיו של גוטמן אבל ברור לכל למי הוא התכוון. "חלק גדול מהדברים שאמרו במכבי גימדו אותנו, וזה אפשר לנו לנצל את היהירות שלהם וסייע לנו לנצח", אמר מימר בסיום המשחק.

 

 

במכבי דורשים ממשטרת חיפה ומחוז חוף לבדוק את עצמה באשר לדגל הפרישה שהונף ביציע אבי רן לפני המשחק ושבו צוירה דמות עם אקדח שלוף. בתום המשחק אתמול הודיעה המשטרה כי היא "עיכבה לחקירה ראש קבוצת אוהדים לאחר שהונף דגל פרישה ביציע בניגוד לתיאום עם המשטרה ובאופן שפוגע על פי החשד בסדר הציבורי". מהודעת המשטרה עולה כי "ניתנה הוראה להוריד את הדגל, ומנהיג הקבוצה נעצר לחקירה. המשטרה רואה בחומרה את האירוע ותפעל בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת למנוע פגיעה בביטחון של אלפי אוהדים".

במועדון מציינים כי הבדיקות בשערי האימטדיון הנעשות על ידי המשטרה, ואם אנשיה ראו את השלט הם היו חייבים למנוע את הכנסתו ליציע. במכבי טוענים עוד כי אם השלט לא נבדק הרי שיש בכך בעיה חמורה יותר שכן במצב כזה אין כל בעיה להכניס לאיצטדיון אמצעים פירוטכניים אסורים.

עם זאת, מכבי גינתה את את פרישת הדגל על ידי אוהדיה, ומהמועדון נמסר: "אנו רואים בחומרה את המעשה. מדובר באקט אלים הנוגד את ערכי המועדון. מועדון כדורגל מכבי חיפה מגנה בתוקף את המעשה וכל גילוי אלימות כזה או אחר. נסיק מסקנות בעקבות האירוע ונשקול מחדש את נושא דגלי הפרישה באיצטדיון ואת המשך שיתוף הפעולה עם האחראים לו".

לאחר השער השני של הפועל השליכו אוהדי מכבי אל כר הדשא כיסא ומצתים, ובשל כך צפויה הקבוצה לעמוד בפני ועדת משמעת.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר