לוגאן תום. תשחק כבר ביום שישי מול הפועל כפר סבא (צילום: צלמוס)
לוגאן תום. תשחק כבר ביום שישי מול הפועל כפר סבא (צילום: צלמוס)

מכבי XT ממשיכה להדהים: החתימה שוב את תום

מכבי XT חיפה החתימה את האמריקאית לוגאן תום שתחזור לקדנציה שנייה בחיפה לאחר שהובילה את מכבי לזכייה בדאבל בעונה שעברה

פורסם בתאריך: 3.12.18 10:36

הדאבליסטית של כדורעף הנשים מכבי XT חיפה ממשיכה להדהים את הענף. הבוקר (שני) החתימה הקבוצה את האמריקאית לוגאן תום שתחזור לקדנציה שנייה בחיפה לאחר שהובילה את מכבי לזכייה בדאבל בעונה שעברה.

המנג'ר חיים קסל בעידודו של הבעלים אודי אנג'ל נעתר לבקשתה של תום לשוב לישראל, וזאת לאחר שרק לפני כחודש פוצץ המשא ומתן בין הצדדים בגלל פערים כספיים גדולים. בימים האחרונים פנתה תום לקסל והודיעה לו כי היא מוכנה לקצץ בדרישות השכר שלה, והצדדים הסכימו על חזרתה.

 

 

תום בת ה־37 נמנתה עם סגל נבחרת ארצות הברית משנת 2000 ועד שנת 2012 והיתה שותפה לארבע אולימפיאדות. בגיל 19 היא הפכה לשחקנית הצעירה בהיסטוריה שנבחרה לשחק בנבחרת האמריקאית במשחקים האולימפיים, כאשר לקחה חלק באולימפיאדת סידני 2000. באולימפיאדת בייג'ין 2008 ובאולימפיאדת לונדון 2012 היא זכתה עם נבחרתה במדליית הכסף, כאשר בסין היא סיימה את המשחקים כסקוררית הטובה ביותר בתחרות. ברזומה שלה יש גם זכייה במדליית הכסף באליפות העולם בגרמניה בשנת 2002, ושלוש מדליות בגביע העולם – אחת מכסף ושתיים מארד. במהלך הקריירה שלה היא זכתה שלוש פעמים בליגת האלופות האירופית ועוד פעמיים נוצחה בגמר.

תום תנחת בארץ מחר לפנות בוקר ותצטרף לאימוניה של מכבי, וכבר ביום שישי היא צפויה לקחת חלק במשחק מול הפועל כפר סבא – היריבה העיקרית של הירוקות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר