מידי ביל כהן. בשם האב
מידי ביל כהן. בשם האב

מכבי XT החתימה את בתו של אחד מגדולי המאמנים האמריקאים

מידי ביל כהן, חוסמת אמצע בת 23, היא בתו של דאג ביל כהן, שזכה עם נבחרת הנשים האמריקאית במדליית הזהב באולימפיאדת לוס אנג’לס. וגם: הושלמה מצבת הזרות

פורסם בתאריך: 6.10.19 06:50

מכבי XT חיפה החתימה בערב ראש השנה את מידי ביל כהן, חוסמת אמצע בת 23 ובתו של דאג ביל כהן, שנחשב לאחד מגדולי המאמנים בכדורעף הנשים בארצות הברית.

ביל כהן, שעלתה לאחרונה לארץ, קיבלה בשבוע שעבר תעודת זהות ישראלית וכבר הצטרפה לאימונים של מכבי. אביה אימן את נבחרת ארצות הברית במשך עשר שנים ברציפות, ובשנת 1984 הוא זכה עם הנבחרת האמריקאית במדליית הזהב באולימפיאדת לוס אנג’לס. במהלך השנים הוא אימן גם את לוגאן תום שהובילה את מכבי לשתי אליפויות בשתי העונות הקודמות.

מידי ביל כהן, שמשחקת בתפקיד חוסמת אמצע, סיימה לפני חודשים אחדים את לימודיה בקולג’ והיא מבקשת להפוך לשחקנית מקצוענית. אביה אמור להגיע לארץ במהלך חודש נובמבר כדי להיות לצד בתו, והוא כבר הוזמן להעביר כמה הרצאות בנושא כדורעף נשים.

 

 

מכבי החתימה השבוע זרה שלישית – יוליה סרגייבנה, ליברו בת 31 ושחקנית נבחרת אזרבייג’ן. סרגייבנה מצטרפת אל הרוסיות אולגה ארקדט ולובה פרונינה, ובכך השלימה הקבוצה את מצבת הזרות שלה.

אגב, בשלב זה אין במכבי כוונה להחזיר את תום לעונה שלישית בקבוצה בשל העלות הגבוהה של שכרה. עם זאת, במכבי לא שוללים את האפשרות להחתים אותה לקראת משחקי הפלייאוף.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר