מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון: ד"ר אוהד הוכמן/ צילום: מחלקת השיווק במרכז הרפואי בני ציון
מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון: ד"ר אוהד הוכמן/ צילום: מחלקת השיווק במרכז הרפואי בני ציון

המרכז הרפואי בני ציון : מקום ראשון בשביעות רצון המטופלים באזור חיפה במלר"ד כללי

משרד הבריאות פרסם הבוקר את תוצאות סקר חווית המטופל במחלקות לרפואה דחופה (מיון) בבתי החולים בישראל. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 7.1.20 17:53

מאת: גדי נס, תוכן שיווקי

לפי נתוני הסקר, המרכז הרפואי בני ציון, מדורג במקום הראשון בחיפה מבין בתי החולים הממשלתיים בשביעות רצון מטופלים, עם 74% (ציון ממוצע מסכם של חווית המטופל ממוצע ארצי 76%) מהמטופלים ששיבחו את הטיפול הרפואי שניתן להם בחדר המיון – כללי בביה"ח. 81% מהנשאלים הרגישו כי הם מטופלים בידיים טובות. מנכ"ל ביה"ח ד"ר אוהד הוכמן, בירך את מנהלת המלר"ד, ד"ר מרב סלוטקי ואת צוות מלר"ד ועובדי ביה"ח.

המרכז הרפואי בני ציון – מרגישים בבית גם כשחולים
סקר של משרד הבריאות בדק את שביעות הרצון מחדרי המיון בישראל, בהתבסס על מטופלים שביקרו בחדרי המיון והשתחררו או התאשפזו. הסקר נערך בין החודשים מאי-אוגוסט 2019 (לא כולל מיון יולדות, נשים ונפש) ומבין הנושאים שנבדקו בשאלון: שביעות רצון כללית, נכונות להמליץ על חדרי המיון, יחס הצוותים המטפלים, מתן מידע ובהירות ההסברים, זמני המתנה ועוד. כפי שעולה מהסקר, המרכז הרפואי בני ציון זכה בדירוג הגבוה ביותר בחיפה בשביעות רצון מטופלים בחדר המיון – כללי בקטגוריית בתי החולים הממשלתיים עם 74%.

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן אמר עם היוודע תוצאות הסקר: "תוצאות הסקר של משרד הבריאות מהווים הוכחה לכך שבית החולים בני ציון הוא בית חולים מצוין, המורכב ממרקם אנושי של צוות רפואי איכותי, מצטיין ובעל תחושת שליחות הפועל תוך שיתוף פעולה וראיית המטופל במרכז". ד"ר הוכמן הודה לצוות המחלקה לרפואה דחופה – מיון, "העושה את עבודתו בנאמנות ובמסירות רבה 24/7 במשך 365 ימים בשנה תוך הקפדה על מקצוענות גבוהה וגילוי התחשבות ואמפתיה לפונים למלר"ד".

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן הדגיש עוד בדבריו: "אני רואה בתוצאות הסקר של משרד הבריאות הבעת אמון והוקרת תודה של הציבור על השירות הניתן למטופלים במלר"ד בביה"ח שלנו, ואני מודה בשם עובדי בית החולים לציבור על האמון וההערכה שלהם".

חשוב לציין כי 81% מהנשאלים הרגישו כי הם מטופלים בידיים טובות, ו-72% מהנשאלים הביעו נכונות להמליץ על ביקור במחלקה לרפואה דחופה – מיון כללי במרכז הרפואי בני ציון בעת הצורך. מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן: "אין ספק שנתונים אלה מחזקים את הסלוגן: המרכז הרפואי בני ציון – מרגישים בבית גם כשחולים".

מנהלת המחלקה לרפואה דחופה – מיון ד"ר מרב סלוטקי אמרה: "במיון שלנו אנחנו נותנים חשיבות עליונה לחוויית המטופל, והמטרה שלנו היא לשמור על המקום הראשון ולבסס אותו. אני מודה לצוות שלי על המאמצים שהם עושים בעיר שבה אחוז הקשישים גבוה במיוחד בהשוואה לממוצע הארצי. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מחלקות האשפוז בבית החולים ועם המחלקות נותנות השירות – הדמיה, מעבדות, חדרי ניתוח, רופאים יועצים, משק ועוד".

מן הראוי לציין כי במרכז הרפואי בני ציון מוקם בימים אלה חדר מיון ממוגן בחזית בית החולים שישתרע על שטח של 3500 מ”ר, כאשר הפרויקט עצמו כולל שלושה חלקים עיקריים שביחד מהווים את קומפלקס המיון הממוגן. קומת המיון תשתרע על שטח של 1470 מ”ר ועוד 160 מ”ר שיפור מיגון במבנה הקיים. חדר המיון מיועד ל-35 מיטות אשפוז בזמן רגיעה, מתוכן 7 עמדות טיפול בישיבה, ו-53 מיטות בזמן חירום וקומת אשפוז שתשתרע על שטח של 1470 מ”ר ועוד כ- 400 מ”ר שטח טכני ממוגן. קומת אשפוז זו מיועדת ל- 58 מיטות טיפול.

ד"ר סלוטקי מדגישה: "אנחנו משוכנעים כי המיון הממוגן החדש הנבנה בימים אלה ממש, ישפר עוד יותר את חווית המטופלים הפונים לבני ציון".

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שי

    כתבה פרסומית?
    בית חולים הוא עסק? זה כמו כתבות פרסומיות של סמסונג או תדיראן?
    בשביל מה צריך לפרסם בית חולים?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר