המרכז הרפואי בני ציון (צילום: תמיר אסרף)
המרכז הרפואי בני ציון צילום:: תמיר אסרף

בני ציון בצמרת דירוג בתי החולים בשיעור המתחסנים מפני קורונה

דוח חדש של משרד הבריאות קובע כי המרכז הרפואי בני ציון נמצא בצמרת בתי החולים בשיעור החיסונים עם 91.2 אחוז מתחסנים לקורונה בקרב עובדיו. המנכ"ל ד"ר הוכמן: "ביה"ח ממשיך להוביל בשיעור המתחסנים לקורונה, בנוסף לשיעור המתחסנים הגבוה לשפעת ולהישגיו של ביה"ח והובלתו במדיניות של מניעת זיהומים"

פורסם בתאריך: 27.4.21 19:36

מאת: דורון שפר (תוכן שיווקי)

דוח חדש של משרד הבריאות אשר בחן את שיעורי ההתחסנות מפני קורונה של בתי החולים בישראל דרג את בית החולים בני ציון בצמרת הרשימה הארצית.

הדוח, שהתפרסם בשבוע שעבר, מצא כי בבית החולים בני ציון התחסנו 91.2 אחוז מן העובדים בחיסון נגד קורונה ומיקם אותו במקום השלישי בישראל.

הדו"ח של משרד הבריאות בחן כמה מאנשי הצוות בכל בית חולים קיבלו לפחות מנת חיסון אחת וכן כמה קיבלו את שתי המנות גם יחד. הנתונים מתייחסים לשיעורי התחסנות בקרב צוותי רפואה וסיעוד, מקצועות פרא-רפואיים וכן עובדי מנהל ומשק.

ד"ר אוהד הוכמן (צילום: מיכה בריקמן)

ד"ר אוהד הוכמן (צילום: מיכה בריקמן)

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון, ד"ר אוהד הוכמן, ברך את עובדי המרכז הרפואי על ההישג. "בשבוע שעבר פורסם דוח משרד הבריאות אשר בדק את שיעור התחסנות העובדים בקרב בתי החולים בארץ. לאור ההתגייסות האדירה שלכם, עובדי המרכז הרפואי בני ציון, לא הופתענו לגלות שביה"ח שלנו ניצב בצמרת הדירוג עם 91.2 אחוז מתחסנים, בנוסף לשיעור המתחסנים הגבוה לשפעת ולהישגיו של ביה"ח והובלתו במדיניות של מניעת זיהומים. ממש כמו בפעמים הקודמות בהן נדרשה ההתגייסות שלכם, גם הפעם הוכחתם שיש על מי לסמוך והראיתם נכונות ראויה לציון להוביל את המרכז הרפואי בני ציון לצמרת הדירוג, תוך שאנו תורמים תרומה משמעותית למאבק הלאומי בנגיף הקורונה", כתב המנכ"ל ד"ר הוכמן לעובדיו.

ד"ר הוכמן הדגיש בפני עובדי המרכז הרפואי את גאוותו. "אני גאה בכם ומשוכנע שביחד אתכם נוכל להוביל את המרכז הרפואי בני ציון לעוד הישגים רבים ומשמעותיים בעתיד. תודה לכל מי שלקח חלק בפרויקט החיסונים ותרם רבות להצלחתו", כתב ד"ר הוכמן.

זהו ציון ההצטיינות השני של בית החולים בתוך כחודשיים. קדם לו ציון 100 שקיבל בית החולים במסגרת התוכנית למניעת זיהומים של משרד הבריאות.


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר