המכון לריפוי בעיסוק: טיפול מקצועי ומתקדם בכל מחלקות המרכז הרפואי בני ציון. צילום: מחלקת שיווק, המרכז הרפואי בני ציון
המכון לריפוי בעיסוק: טיפול מקצועי ומתקדם בכל מחלקות המרכז הרפואי בני ציון. צילום: מחלקת שיווק, המרכז הרפואי בני ציון

המכון לריפוי בעיסוק: טיפול מקצועי ומתקדם בכל מחלקות המרכז הרפואי בני ציון

המכון לריפוי בעיסוק מעניק למטופלים מכל מחלקות של המרכז הרפואי בני ציון טיפול מקצועי, הכולל אבחון ושיקום שמטרתו לסייע למטופלים לשוב לתפקוד תקין בחיי היומיום  

פורסם בתאריך: 27.10.20 16:09

מאת: ניבה שור, תוכן שיווקי

טיפול מגוון ורב-ממדי

ריפוי בעיסוק הוא תחום רחב העוסק באבחון וטיפול באנשים בעלי מגבלה פיזית, ליקוי נפשי, קשיים בהתפתחות ולמידה וליקויים תפקודיים בגיל הזקנה. ייעודו המרכזי של המכון לריפוי בעיסוק במרכז הרפואי בני ציון, בניהולה של גב' אסתי חוף, הוא לסייע למטופלים למצות את יכולות התפקוד המקסימליות שלהם.

צוות המכון, מונה 8 מרפאות בעיסוק המתמחות בתחומים שונים: שיקום נוירולוגי מוטורי, שיקום אורטופדי מוטורי, טיפול  קוגניטיבי, התאמת אביזרי עזר ובניית סדים. המכון לריפוי בעיסוק במרכז הרפואי בני ציון הוא היחידי בצפון העוסק באבחון ושיקום ראיה במסגרת אמבולטורית ובשיקום נהיגה.

צוות המכון שותף בהכשרות קליניות לסטודנטים לריפוי בעיסוק מכל רחבי הארץ וכן מקיים שיתופי פעולה בנושאי מחקר שונים עם מחלקות המרכז הרפואי, אוניברסיטאות ומכונים עמיתים ומעורב בקהילה לקידום אורח חיים בריא.

שירות למחלקות השונות

לקוחות המכון מגיעים אליו מתוך מחלקות המרכז הרפואי ומחוצה לו, מכל קופות החולים עם התחייבות. המכון מעניק שירות למחלקות השונות של המרכז הרפואי: אורתופדיה, פנימית,  נוירולוגיה, פלסטיקה, טיפול נמרץ, שיקום, ויתר מחלקות בית החולים, לפי הצורך. מבחוץ מקבל המכון מטופלי שיקום יום, מטופלים אמבולטוריים ומטופלים של מרפאות טרשת נפוצה ופרקינסון. עבור המאושפזים במחלקת קורונה, ניתנת הדרכה לבניית סדר יום והדרכה לפעילויות פנאי והשתתפות, על מנת לשמר את יכולות התפקוד של המטופלים.

המכון לריפוי בעיסוק פועל בגישה הוליסטית ומתאים את הטיפול לסוג הפגיעה של כל מטופל ומטופל. הפעילות במכון היא מגוונת וכוללת מספר רחב של שיטות טיפול ומטרות שיקום. צוות המכון ממשיך ללוות את המטופלים על-ידי קיום קשר עם מרפאות הריפוי בעיסוק בקהילה, מתן הדרכה למטופל ומשפחתו והתאמת הבית לצרכיו.

צוות המכון בעיסוק במרכז הרפואי בני ציון. צילום: מחלקת שיווק, המרכז הרפואי בני ציון

צוות המכון בעיסוק במרכז הרפואי בני ציון. צילום: מחלקת שיווק, המרכז הרפואי בני ציון

המכון לאבחון ושיקום כישורי נהיגה

המכון לאבחון ושיקום נהיגה הוא חלק מהמכון לריפוי בעיסוק, והוא עוסק באבחון ושיקום של כישורי נהיגה עבור אנשים הסובלים ממגבלה תפקודית, במטרה לשפר את הסיכוי לנהיגה עצמאית ובטוחה. ההערכה מתבצעת על-ידי מרפאה בעיסוק מוסמכת משרד הבריאות ובשיתוף עם המכון לבטיחות בדרכים.

השירות כולל הערכה קלינית לצורך קביעת פוטנציאל הנהיגה, על גבי מגוון של תפקודים. תהליך האבחון כולל, בין היתר, אבחוני נייר ועיפרון, אבחונים ממוחשבים וסימולאטור לנהיגה בפועל, המלווה במשוב חזותי ושמיעתי. אבחון המטופל כולל גם הערכה לגבי יכולתו לבצע מעברים כגון כניסה או יציאה מהרכב, להשתמש באופן יעיל במנגנוני הרכב ובדיקה האם יש צורך לערוך שינויים בגוף הרכב או להתקין בו אביזרי עזר.

תמיד עם הפנים קדימה

חזון המחלקה לריפוי בעיסוק הוא להוות גורם מוביל בתחום הריפוי בעיסוק ברמה הלאומית, תוך מתן שירות איכותי ומקצועי ויחס אישי למגוון הלקוחות. צוות המכון פועל עת מנת להתמקצע ולהתפתח כל הזמן ולהעניק טיפול עדכני וחדשני, המותאם ומתפתח בהתאם לשינויים המתפרסמים בספרות המקצועית.

אסתי חוף מסכמת: "אנו במכון פועלים תוך שימת דגש יתרה על רווחת העובד, אדיבות ומקצועיות בטיפול, מתן כבוד בתוך הצוות, בין צוותים וללקוחותינו. אנו מעודדים חדשנות וחשיבה מחוץ לקופסה, למידה וחשיבה בכל העת ועושים כל שביכולתנו לא לקפוא על השמרים, לשאוף למצוינות ולהעניק משמעות לטיפול בריפוי בעיסוק בכל המחלקות. אנו מבינים כי חלק מהתהליכים ארוכי טווח והתוצר אינו מיידי".

ב-27.10.20 צויין את יום הריפוי בעיסוק העולמי, המוקיר את פעילותו החשובה והמשקמת של צוות המכון, בהובלתה של גב' אסתי חוף

 

המכון לריפוי בעיסוק- המרכז הרפואי בני ציון

לפרטים נוספים על המכון לריפוי בעיסוק באתר

טלפון לקביעת תורים: 04-8359652

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר