לראשונה בצפון: היחידה להפריה חוץ גופית IVF משיקה אפליקציית מעקב אחר פרוטוקול טיפולי הפוריות. תמונה ממאגר Ingimage
לראשונה בצפון: היחידה להפריה חוץ גופית IVF משיקה אפליקציית מעקב אחר פרוטוקול טיפולי הפוריות. תמונה ממאגר Ingimage

לראשונה בצפון: היחידה להפריה חוץ גופית IVF משיקה אפליקציית מעקב אחר פרוטוקול טיפולי הפוריות 

שיתוף פעולה ייחודי בין היחידה להפריה חוץ גופית IVF במרכז הרפואי בני ציון לבין חברת OBG Soft, יאפשר למטופלות היחידה מעקב אחר פרוטוקול טיפולי הפוריות שלהן באמצעות הטלפון החכם. כל הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 22.7.20 13:28

מאת: בני ציון, תוכן שיווקי

סמנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ומנהל היחידה להפריה חוץ גופית IVF ד"ר אילן קלדרון, אומר: "מדובר בשיתוף פעולה, יחיד מסוגו באזור הצפון עם חברת OBG Soft שבמסגרתו ייהנו המטופלות משימוש באפליקציית Eve4 למטופלות פוריות, המאפשרת להן לבצע מעקב אחרי פרוטוקול טיפולי הפוריות שלהן, הוראות הצוות הרפואי, תכנית בדיקות ולוחות זמנים".

בין השאר, האפליקציה מציגה מידע על מצב הביציות והעוברים, פרוטוקול הטיפול, תוצאות בדיקות דם ואולטרסאונד, נטילת תרופות, הוראות מיוחדות ועוד.

 ד"ר קלדרון מדגיש, "המעקב אחר התכנית באמצעות הסלולר מסייע למטופלות להתעדכן בכל רגע נתון בפרטי הטיפול ובזמן אמת, ולוודא שביצעו את כל הנדרש בזמן ובאופן הנכון".

מן הראוי עוד לציין כי היחידה להפריה חוץ גופית IVF במרכז הרפואי בני ציון, חידשה לפני כחודשיים באישור משרד הבריאות ובהתאם לתו הסגול את פעילות טיפולי ההפריה החוץ גופית בשילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

סמנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ומנהל היחידה להפריה חוץ גופית IVF  ד"ר אילן קלדרון: "בנוסף, אנחנו מעניקים  שירותי רפואה מרחוק – 'אתכם גם מהבית' שבמסגרתו, מומחי היחידה יכולים לפגוש את הפונים בשיחת וידאו ולהעניק מענה לשאלות וייעוץ רפואי".

סמנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ומנהל היחידה להפריה חוץ גופית ivf ד"ר אילן קלדרון. צילום: שרה קלדרון

סמנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ומנהל היחידה להפריה חוץ גופית ivf ד"ר אילן קלדרון. צילום: שרה קלדרון

מהמרכז הרפואי בני ציון נמסר עוד כי גם הפעילות ביחידה להפריה חוץ גופית IVF כמו בכל המחלקות, המכונים ומרפאות החוץ בבית החולים, מתבצעת גם בתקופה זו עם התפשטות נגיף הקורונה תוך הקפדה כמובן על כל ההנחיות והנהלים של משרד הבריאות, על בטיחות המטופלות והצוות המטפל. עוד נמסר כי הפעילות ביחידה להפריה חוץ גופית IVF בבית החולים מחייבת כמקובל מדידת חום למטופלים ולמבקרים בכניסה לבית החולים, הקפדה על חבישת מסיכות, תשאול כנדרש לגבי תסמיני קורונה, שמירת מרחק שני מטר בין המטופלים לצוות הרפואי וכמובן, הקפדה על היגיינה – חיטוי ידיים, כאשר ביחידה מוצבים מתקנים לחיטוי ידיים.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר