נקש וגולן-שטיינברג (צילומים: עמית עזריאל; מיכה בריקמן)
נקש וגולן-שטיינברג (צילומים: עמית עזריאל; מיכה בריקמן)

צפו: סופי נקש ושרית גולן במתקפה חזיתית חסרת תקדים על רואה החשבון ברלב

ישיבת מועצת העיר שתוכננה להערב (שלישי) בוטלה לאחר שלחברי מועצת השינוי, נודע, לטענתם, שקליש-רותם מתכוונת לתת לרואה החשבון יהודה ברלב לדבר בישיבה. עקב כך, הם החליטו לא להיכנס לאולם, ולא היה הרוב הדרוש לקיום הישיבה. בחוץ התחוללה מהומה

פורסם בתאריך: 4.1.22 20:25

ישיבת מועצת העיר שאמורה הייתה להתקיים הערב (שלישי) בוטלה לאחר שניסיון של מועצת השינוי למנוע את כינוסה צלח.

במועצת השינוי טוענים, כי טרם כינוס הישיבה, הגיעה אליהם הידיעה, כי ראש העירייה עינת קליש-רותם מתכננת לתת ליהודה ברלב, הבעלים של חברת רואי החשבון והביקורת החקירתית "ברלב ושות'", לדבר במהלך הישיבה. במועצת השינוי החליטו לבצע מחטף ולא להיכנס לאולם, כדי שלא ייווצר הרוב הדרוש לפתיחת הישיבה, דבר שצלח בסופו של דבר. חצי שעה אחר כך, יכולה הייתה מזכירת המועצה לפתוח את ישיבה בקוורום של 11 חברי מועצה בלבד, שליש מכלל חברי המועצה, אולם גם מספר זה לא היה נוכח, ומשום כך בוטלה הישיבה.

שכירת שירותיו של ברלב נמצאת כעת בבדיקה הן של מבקר העירייה והן של התנועה לאיכות השלטון, לאור פרסומים בתקשורת, לפיהם הביקורת כללה גם חקירות על יריבים פוליטיים של קליש-רותם, ביניהם חברת המועצה סופי נקש.

בבניין העירייה התחוללה סערה, כשחברות המועצה סופי נקש ושרית גולן-שטיינברג ליוו את ברלב כל הדרך לחנייה כשהן מטיחות בו דברים קשים.

ברלב בחר לא להגיב.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר