רג'א זעאתרה (צילום: בועז כהן)
רג'א זעאתרה (צילום: בועז כהן)

זעאתרה: "להקפיא את תקציב 'החג של החגים' עד שיתחשבו בתושבים"

אחרי שבשבוע שעבר שלח מכתב למבקר העירייה שבו טען כי העירייה כשלה בארגון האירועים, השבוע פועל יו"ר סיעת חד"ש במועצת העיר להקפיא את תקציב הפסטיבל. זעאתרה: "כל עוד התושבים לא נספרים וכל עוד רווחתם אינה עומדת לנגד עיניהם של המארגנים, אין שום סיבה שמשלמי הארנונה יממנו את האירוע"

פורסם בתאריך: 11.1.22 11:17

יו"ר סיעת חד"ש במועצת העיר, רג'א זעאתרה, פועל להקפאת תקציב פסטיבל "חג החגים" בשנת 2022, לאור ריבוי התלונות הרבות של תושבים בוואדי ניסנאס ובמושבה הגרמנית.

עוד במהלך קיומו של פסטיבל "החג של החגים" בחודש שעבר, פורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", כי תושבים רבים מתלוננים על שחייהם הפכו לסיוט בתקופת הפסטיבל עד למצב שבו הם מתקשים לנהל חיי שגרה. תושבים העידו כי מצאו את עצמם נצורים בבתיהם, לאחר שרחובם נחסם לתנועה. בשבוע שעבר שלח זעאתרה מכתב למבקר העירייה עופר טל, שבו טען, כי העירייה כשלה בארגון אירועי הפסטיבל וכי אלפי משפחות היו נצורות בבתיהן במשך חודש שלם, כשהן סובלות ממפגעי רעש ומרוצי מכוניות. עוד טען זעאתרה, כי מעדויות שהגיעו אליו עולה אף שתושבים לא יכלו להגיע למיסות בכנסיות בערב החג. לדברי זעאתרה, טל הודיע לו שהוא יבדוק אפשרות לכלול את הנושא בתוכנית העבודה שלו לשנת 2022.

 

 

זעאתרה אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "כל עוד התושבים לא נספרים וכל עוד רווחתם אינה עומדת לנגד עיניהם של המארגנים, אין שום סיבה שמשלמי הארנונה יממנו את האירוע, שהפך למטרד קשה ומתמשך עבור אלפי משפחות חיפאיות. האירוע צריך להיות מאורגן תוך כדי דאגה לתושבים ותוך מחשבה איך יגיע אמבולנס לאדם שגר ברחוב אנילביץ' ולקה, חלילה, בהתקף לב בלילה. או שיצהירו על השטח כאזור שלתושביו יהיה תו מיוחד שיאפשר להם כניסה, אבל מאחר שאין אפשרות לעשות זאת, אז הפתרון הפרקטי הוא לפזר את מוקדי האירוע. העץ לא צריך להיות באמצע הכיכר שמסביבו ארבעה כיווני נסיעה של מכוניות, כשהמקום הומה אדם ואנשים יכולים להידרס. אין לזה שום תוכן. את הבסטות שישימו בחוף הים, בבת גלים, בהדר, בהרצל בשבתות. שיחיו את הדר, ועד שהעירייה לא תבין שיש בעיה, יש להקפיא את התקציב לקיום הפסטיבל".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר