חברי המועצה נשארו מחוץ לאולם המליאה, ישיבת התקציב לא התקיימה
חברי המועצה נשארו מחוץ לאולם המליאה, ישיבת התקציב לא התקיימה

חברי מועצת השינוי טרפדו את כינוסה של ישיבת התקציב שתוכננה להערב

במועצת השינוי נימקו את אי כניסתם לאולם המליאה בכך שקליש-רותם לא הביאה הצעת תקציב, שבה הוטמעו הערותיהם שהוגשו לה כחלק מהניסיונות להגיע עימם לעמק השווה. שובר: "אין לי בעיה עם זה שאין תקציב. יש לי בעיה עם בזבוז כספי ציבור"

פורסם בתאריך: 17.1.22 19:14

למרות שמחוץ לאולם המליאה, היה הקוורום הנדרש לפתיחת ישיבת מועצה, הישיבה שתוכננה להערב (שני), כשעל סדר יומה המשך הדיון בתקציב, לא התקיימה בסופו של דבר, מאחר שחברי מועצת השינוי העדיפו לא להיכנס לאולם, ובכך לא לאפשר את פתיחתה.

בין חברי מועצת השינוי שנכחו במקום היו אלי לנדאו, יוסי שלום, חדוה אלמוג, סופי נקש, יואב רמתי, יעקב פיינגולד, שרית גולן צביקה ברבי ואור ברק. מנגד, התייצבו ראש העירייה עינת קליש רותם, מיכי אלפר, ניר שובר וסיגל ציוני.

גורמים במועצת השינוי נימקו את אי כניסתם לאולם המליאה בכך שקליש-רותם לא הביאה הצעת תקציב, שבה הוטמעו הערותיהם שהוגשו לה כחלק מהניסיונות להגיע עימם לעמק השווה.

 

 

יו"ר סיעת חד"ש, רג'א זעאתרה: "זה אותו התקציב שדחינו שלוש פעמים. שלחנו כבר את כל ההערות ואת כל ההצעות, אבל לא מביאים תקציב חדש, אז למה לטחון מים? באנו כדי לבדוק אם יש טעם להיכנס. לא הייתה טיוטה חדשה, משמע, מבחינתנו, לא הוטמעו השינויים".

שובר: "אין לי בעיה עם זה שכרגע לא מעבירים את התקציב, אבל יש לי בעיה עם בזבוז כספי ציבור, כש-20 עובדים בכירים נשארו פה למשמרת ערב במיוחד בשביל הישיבה, חמישה עובדי משק, עובדי ניקיון, כריכים שהולכים לפח… למה? אני הגעתי משפרעם במיוחד, למה המשחקים האלה? זה מיותר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שולמית, כרמל

    לתבוע כספית את חברי האופוזצייה על בזבוז כספי ציבור. שישלמו מכיסם את כל הביטול הזה והעלויות שלו.

  2. שלומי, כרמלה

    וכשקליש הייתה מזמנת ישיבות לא מן המניין ולא מגיעה זה בסדר?
    גם לישיבות מן המניין שהן באותו זמן בחודש היא לא תמיד מגיעה למרות שהיא בדר"כ בבניין העירייה.
    האופוזיציה למדו ממנה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר