המפגש עם ח"כ ענבר בזק במתנ"ס הדר
המפגש עם ח"כ ענבר בזק במתנ"ס הדר

מי מנע קיום מפגש עם ח"כ ענבר בזק בבניין העירייה?

חבר מועצת העיר יוסי שלום ארגן מפגש של ח"כ ענבר בזק עם מנהל מתנ"ס הדר ומשתתפים נוספים. לצורך כך, הוא ביקש לשריין עבורו אולם ישיבות בעירייה. אלא שברגע האחרון, כשח"כ בזק כבר הייתה בחניית בניין העירייה, קיבל שלום הודעה, שהמפגש לא יכול להתקיים בעירייה. שלום: "מכיוון שלא הזמנתי את קליש למפגש, מבחינת קליש המפגש הזה לא אמור להתקיים"

פורסם בתאריך: 30.1.22 12:27

מדוע מפגש עם ח"כ ענבר בזק (יש עתיד) הועתק ברגע האחרון מבניין העירייה למתנ"ס הדר?

ביום חמישי האחרון הגיעה ח"כ בזק למפגש עם מנהל מתנ"ס הדר יואב יגול, בהשתתפות צוות מקצועי מהמתנ"ס, שכולל עובדת סוציאלית, ונציגים ממחלקת הרווחה. מטרת המפגש, אותו יזם וארגן חבר מועצת העיר ויו"ר מטה יש עתיד בעיר, יוסי שלום – להציג לבזק את שכונת הדר.

מספר ימים לפני המפגש ביקש שלום שיישמר לו חדר הישיבות בקומה השנייה בבניין העירייה, שבו מתקיימות מעת לעת ישיבות של ועדות עירוניות. לדברי שלום, הוא עדכן את המנהלת האדמיניסטרטיבית של לשכת ראש העירייה, גלי סגל, בפרטי המפגש, ואף קיבל את אישורה לשמירת האולם.

שלום: "בזק היא צפונית במקור והיא מקדמת את נושא מפרץ חיפה והמטרופולין הצפוני, נפגשת עם סטודנטים וצעירים, היא חברת הוועדה המיוחדת לענייני התמכרויות, סמים ואתגרי הצעירים בישראל, וזו הייתה מטרת המפגש. הייתי אמור לסייר איתה בכמה מקומות כמו גרעינים תורניים, עמותות, אבל בגלל מזג האוויר הסיור בוטל. בכל מקרה, היא הגיעה, כי היא רצתה להכיר את הנפשות הפועלות ולשמוע על חיפה. זה הביקור הרשמי הראשון שלה בעיר".

אלא ששעה קלה לפני הגעתה של בזק לבניין העירייה, קיבל העניין תפנית. שלום: "שעה לפני שבזק מגיעה, סגל מתקשרת אליי ואומרת לי שאין מחשב בחדר, ומכיוון שאנחנו מתוכננים להציג מצגת, זה יכול להוות בעיה. אמרתי לה שהכל בסדר, אני כבר אדאג למחשב, רק שיהיה שם קפה. ואז היא אומרת לי שיש בעיה עם המפגש, כי בייעוץ המשפטי של העירייה אומרים שזה מפגש פוליטי. אמרתי לה: 'מה פוליטי? זו חברת כנסת'. היא אמרה שהיא תבדוק עם עופרה מהייעוץ המשפטי, ועופרה שלחה לי איזה פסק דין. ביקשתי שתסביר לי מה השורה התחתונה – אם מותר או אסור. אז היא אמרה שהיא תבדוק עם היועצת המשפטית של העירייה, עו"ד ימית קליין, אבל קליין הייתה בישיבות. ואז קיבלתי הודעה מסגל שהמפגש נחשב אירוע פוליטי והוא לא יכול להתקיים בעירייה, אבל בזמן שגלי מעדכנת אותי, ח"כ בזק כבר מחנה את הרכב בחנייה".

מוסיף שלום: "שתבין, כל אלו מקהילת הדר כבר ישבו וחיכו באולם הישיבות. ביקשתי מהם לקפל את הדברים ולחזור למתנ"ס הדר, ושם ישבנו בכיתה שארגנו מעכשיו לעכשיו, והמפגש התעכב, עד שכולם מצאו חנייה. בזק, שבאה לשמוע על הבעיות שיש בעיר, כדי לקדם אותה, פשוט הייתה בהלם. אמרתי לה 'בואי נעזוב את זה בצד. באנו לתרום לתושבי העיר. זה מה שאנחנו חווים מראש העיר כל הזמן', והעברנו את זה. אבל היא מאוד נעלבה, וזה לא אמור להיות ככה".

 

 

לדברי שלום, ביום חמישי בערב, בישיבת מועצת העיר, הוא שוחח על כך עם עו"ד קליין, והיא, לטענתה, כלל לא ידעה על המפגש, ומשכך גם לא מנעה אותו וגם לא נתנה כל חוות דעת משפטית בעניין.

"הטעות שלי הייתה שלא אמרתי לסגל שאני לא מתכוון להישמע לדברים שלה, ושמצידי יוציאו אותי עם אבטחה. הם לא יכולים לעשות כזה דבר. זו לא שנת בחירות, וזה לא שעשיתי שם הרמת כוסית ליש עתיד. זה שהבאתי את שרת הכלכלה אורנה ברביבאי לחיפה, זה היה טוב? הבנתי את כל העניין – מכיוון שלא הזמנתי את קליש למפגש, מבחינת קליש המפגש הזה לא אמור להתקיים. אני אומר לך… אני התביישתי. הנה, עדיין יש חברי מועצה שרוצים לעזור לחיפה ומביאים את ירושלים לחיפה והיא, קליש, לא נותנת להם להיכנס. שתבינו מה שקורה פה בעיר הזו".

יוסי שלום וח"כ ענבר בזק

יוסי שלום וח"כ ענבר בזק

מוסיף שלום: "הסיכום שלי עם המפלגה, גם עם לפיד, זה שכל המפלגה תבוא לכאן, כדי לקדם את חיפה, למרות כל המחלוקות שיש עם ראש העיר, כי יש פה פוטנציאל מטורף. ואם אנחנו יכולים לקדם את חיפה דרך שרים וחברי כנסת, אז היא צריכה לרדוף אחרי כדי שאני אעשה את זה. אני מביא אותם, כי אני אוהב את חיפה, אבל אי אפשר לעשות דבר כזה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר