בניין עיריית חיפה (צילום: Yakovleva, CC BY-SA 3.0, ויקישיתוף)
בניין עיריית חיפה (צילום: Yakovleva, CC BY-SA 3.0, ויקישיתוף)

בעקבות תלונה של אחד המועמדים במכרז: בחירת גזבר העירייה נדחתה בשבועיים

במחלקה המשפטית של העירייה מצאו כי תלונתו של המועמד, לפיה לא ניתן לו מספיק זמן להתכונן למבחנים שבוצעו במכוני ההשמה, מוצדקת, והוחלט על דחיית הליך הבחירה. שמואל מרמלשטיין, המשמש בימים אלא ממלא מקום הגזבר, הוא בעל הסיכויים הטובים ביותר להיבחר לתפקיד

פורסם בתאריך: 6.2.22 01:52

בחירת גזבר העירייה שתוכננה להיום (ראשון) נדחתה לעוד שבועיים בעקבות תלונה של אחד המתמודדים במכרז. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע, כי היום אמורה הייתה להתכנס ועדת המכרזים לבחירת עובדים בכירים, שבה יוחלט מי ייבחר לתפקיד גזבר העירייה. בוועדה זו חברים ראש העירייה או נציג מקרב סגניה, שני חברי מועצת עיר, שלפחות אחד מהם הוא חבר אופוזיציה, מנכ"ל העירייה ונציג משרד הפנים, שהוא בעל תפקיד מקביל לתפקיד הנדון במכרז מעירייה אחרת. ועדה זו דנה במינוי תפקידים בכירים המוגדרים סטטוטוריים, ביניהם תפקיד גזבר העירייה. אולם בעקבות תלונה של אחד המתמודדים במכרז, לפיה לא ניתן לו מספיק זמן להתכונן למבחנים שבוצעו במכוני ההשמה הוחלט לדחות את הליך המכרז, לאחר שתלונתו נמצאה מוצדקת.

בעל הסיכויים הטובים ביותר. שמואל מרמלשטיין (צילום: בועז כהן)

בעל הסיכויים הטובים ביותר. שמואל מרמלשטיין (צילום: בועז כהן)

בחודש דצמבר פרסמה העירייה מכרז לתפקיד הגזבר לאחר שהגזבר הקודם, רוני בן חיים, הודיע כי לא יבקש להאריך את תקופת כהונתו. עם צאת של בן חיים לגמלאות, מונה מנהל אגף התקציבים בעירייה, שמואל מרמלשטיין, לממלא מקום הגזבר לשלושה חודשים. תקופת כהונתו של מרמלשטיין אמורה להסתיים בחודש הבא, כך שהליך המכרז כבר אמור היה להגיע לסיומו. מרמלשטיין עצמו מתמודד במכרז, וההערכות מצביעות על כך שהוא בעל הסיכויים הגבוהים לזכות בו, בעיקר כשהוא כבר משמש גזבר בפועל.

 

 

הגזבר הנכנס יידרש להתמודד עם תקציב שנתי, שעדיין לא אושר, וכן להתנהל מול ועדת כספים, הנשלטת על ידי מועצת השינוי. נכון לעכשיו, כל ניסיונותיה של קליש-רותם להביא לאישור טיוטת תקציב – כשלו, וככל הנראה, תהיה זו האופוזיציה שתביא, בסופו של דבר, לשולחן המועצה תקציב אלטרנטיבי, שיעבור ברוב.

גורם בעירייה אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אכן הוחלט לדחות את המכרז בשבועיים. במחלקה המשפטית בדקו את תלונתו של המתמודד, מצאו שהיא מוצדקת והחליטו ללכת לפי הנהלים. למרות זאת, הסיכויים נוטים לטובתו של מרמלשטיין".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מעניין...

    מכרזים אמורים להיות פתוחים ואמיתיים אך בכל זאת מדיווחי העיתון נשמע כאילו הם 'תפורים' …. מרמלשטיין מוזכר כגזבר בפועל 3 חודשים אך אם יגיעו למכרז גזברים שכיהנו יותר זמן? והוא מוזכר כמנהל תקציבים משמע אין לו ניסיון בהכנסות כך שכבר הוא יהיה בחסרון אל מול גזבר שכיהן יותר מ 3 חודשים…. אך בכל זאת בעיתון כל הזמן הוא מוזכר כמועמד הודאי…. נקודה לבחינה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר