תמי ברק (צילום: בועז כהן)
תמי ברק (צילום: בועז כהן)

תמי ברק: "מועצת העיר מתנהלת כמו שוק"

אחרי שלושה חודשים של היעדרות עקב פציעה, בשבוע שעבר חזרה חברת מועצת העיר ויו"ר נעמת במרחב לאולם המליאה, ויש לה ביקורת נוקבת על התנהלות העניינים הצעקנית במועצה, ועל חבריה למועצת השינוי. "אני לא הולכת להכפיש מישהו. כואב להם בלב, אז הם צועקים. אבל לא צריך ככה להתנהל. כי כשאתה צועק, אז לא מבינים מה אתה אומר"

פורסם בתאריך: 13.2.22 20:07

חברת מועצת העיר ויו"ר נעמת במרחב חיפה והקריות, תמי ברק, חזרה בשבוע שעבר לאולם המליאה, לאחר היעדרות של שלושה חודשים עקב פציעה. בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" מותחת ברק ביקורת על אופן ההתנהלות במועצת העיר.

אין זה חדש שמועצת העיר חיפה עדיין לא אישרה את התקציב לשנת 2022, כאשר מצד אחד, כל הצעה שמביאה ראש העירייה עינת קליש-רותם לאישור המועצה נדחית פעם אחר פעם, ומצד שני, חברי מועצת השינוי שוקדים על תקציב אלטרנטיבי משלהם. אולם כל זה לא מפריע לשני הצדדים להמשיך להעלות את נושא התקציב פעם אחר פעם ולכנס את כולם שבוע אחר שבוע, ושוב חוזר הניגון.

ברק: "אחרי שלושה חודשים שנעדרתי מהמועצה, בשבוע שעבר הגעתי לישיבה והצטערתי על כך. זה לבוא סתם. זה עוד פעם לבוא להגיד 'לא' לתקציב, ואז עוד פעם לבוא ולהגיד 'לא' לתקציב. די!".

מוסיפה ברק: "אני נגד צעקות. אני אוהבת שדברים נאמרים בצורה עניינית, ויש הרבה דברים ענייניים להגיד. כואב לי המצב של העיר מכל הבחינות – הכבישים, התחבורה, החזירים, העסקים שנסגרים. העיר נראית על הפנים, ואף אחד מהנהלת העיר לא לוקח אחריות. אני שמחה שעשינו את מועצת השינוי, אבל אני חושבת שאנחנו צריכים להתנהל קצת אחרת.

 

 

"הצעקות לא במקום. צריך לתקוף עניינית ולא אישית. זו אחת הביקורות המאוד גדולות שלי. גם כשהייתי בקואליציה וגם עכשיו, כשאני במועצת השינוי, אני אומרת שהמועצה מתנהלת כמו שוק. האחד נכנס לדברי השני, אף אחד לא יודע להקשיב, כל אחד רוצה להשמיע את קולו ולצעוק הכי חזק, שישמעו אותו, ואלו דברים שאני לא אוהבת. אני חושבת שצריך ללמוד איך להתנהל. כל אחד שמדבר – תקשיב לו עד הסוף, גם אם זה לא מוצא חן בעיניך".

גם מחבריה למועצת השינוי ברק לא חוסכת בדברי ביקורת: "אנחנו הרוב, ורוב הצעקות הן מהצד שלנו, אבל זה לא משנה. אני לא הולכת להכפיש מישהו. כואב להם בלב, אז הם צועקים. אבל לא צריך ככה להתנהל. כי כשאתה צועק, אז לא מבינים מה אתה אומר. אני נגד צעקות, אני נגד זה שהמועצה תהפוך לשוק, ושכל אחד יידע להקשיב ולכבד את השני".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אילנה

    צודקת. שרית שטיינברג צורחת וצווחת ומשתוללת בכל ישיבת מועצה. היא הפכה הכל לשוק ואת עצמה לבדיחה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר