"סוף העולם" בכרמליה (צילום: מירנדה עזריאל)
"סוף העולם" בכרמליה (צילום: מירנדה עזריאל)

שובר מנסח הצעה לסדר: להקים מצפור ב"סוף העולם" בכרמליה

לדברי שובר מדובר באחד המקומות היפים בעיר, ממנו נשקף נוף הנפרש על כל חופי הדרומיים של חיפה עד עתלית. שובר: "ההצעה מגיעה על רקע בקשות של תושבים בשכונה להסדיר את המקום, והתוכנית תיעשה בשיתוף איתם"

פורסם בתאריך: 14.2.22 16:30

חבר מועצת העיר, ניר שובר, מנסח הצעה לסדר, לפיה יוקם בשכונת כרמליה, בנקודת התצפית הידועה בשמה העממי "סוף העולם", מצפור שייבנה "בצורה מרהיבה ועוצרת נשימה בדיוק כמו הנוף שנשקף ממנו".

הדרך לנקודת התצפית עוברת מסוף רחוב ויצו, משם יש להמשיך ברגל בשביל עפר עד שמגיעים לנקודה, שבה מתגלה נוף הנפרש לכל אורכי החופים הדרומיים של חיפה עד עתלית ואף דרומה משם. המקום הפך עם השנים למבוקש מאוד על ידי זוגות אוהבים ומטיילים.

 

 

כעת מבקש שובר להפוך את המקום לאתר בנוי עם אפשרות ישיבה. שובר: "מדובר באחד המקומות היפים בעיר באחת השכונות היותר מבוקשות, וחבל שאזור כזה מדהים מכוסה בגדרות שמסתירות את הנוף. המטרה להפוך את המצפור לאטרקציה שתשרת בעיקר את תושבי השכונה. המחשבה שלי היא לשלב מתקני ספורט אל מול הנוף, להסדיר שבילים למסלולי הטבע ולירידה לוואדי שיח וכמובן הנגשה לבעלי מוגבלויות".

שובר מוסיף: "חשוב לציין שהכוונה היא להקים מצפור תוך הסדרת החנייה לתושבי הרחוב בלבד, כך שהם לא ייפגעו מהאטרקציה, וכמובן שזה ייעשה בשיתוף מלא עם תושבי הרחוב ותושבי השכונה. ההצעה מגיעה על רקע בקשות של תושבים בשכונה להסדיר את המקום, כי מה שקורה שם היום לא מכבד את תושבי כרמליה. אני מחובר מאוד לשכונה, לתושבים בה ובמיוחד לילדים שגדלו אצלי בקפה היינה בגן שמואל כשהייתי בעלים שלו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיפאית

    למה להרוס פינה יפיפה וטבעית עם בטון???
    כל היופי במקום זה עצם היותו איביי ובתולי.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר