ישיבת מועצת העיר (צילום: בועז כהן)
ישיבת מועצת העיר (צילום: בועז כהן)

מנכ"ל העירייה נגד מועצת השינוי: ראשי המינהלים לא ישתתפו עוד בישיבות מועצה וועדת הכספים

החלטת המנכ"ל התקבלה לאור תלונות של עובדי עירייה בכירים על יחס מזלזל כלפיהם בישיבות מועצה מצד חברי מועצת השינוי, שכלל גם התקפות אישיות. על פי ההחלטה, ראש מינהל ייכנס לישיבה רק אם יתקיים דיון הנוגע לתחום ניהולו, ובתום הדיון הוא ייצא מהאולם. נקש בתגובה: "התנהלות העיר לא מעניינת את ראש העיר, אלא רק משחקים קטנוניים של אגו"

פורסם בתאריך: 14.2.22 16:41

הנהלת העירייה מחזירה פייט למועצת השינוי. לקראת ישיבת ועדת הכספים שתתכנס הערב (שני) ולאור תלונות של עובדי עירייה בכירים על התקפות אישיות ויחס מזלזל שהם נתקלים במהלך ישיבות המועצה וועדת הכספים, החליט מנכ"ל העירייה אוהד שגב, כי ראשי המינהלים לא ישתתפו עוד בישיבות אלו.

"בוועדת הכספים, החל מהיום, ישתתפו רק הגזבר והמנכ"ל. אם יעלו במועצת העיר שאילתות הנוגעות למי מראשי האגפים, ראש האגף ייכנס למליאה בעת הדיון בשאילתה, יענה במידת הצורך, ובסיום הדיון ייצא מהאולם", אומר גורם בכיר בעירייה, "היו מקרים נוספים שבהם בחדרי חדרים או במסדרונות, כמה מחברי מועצת השינוי איימו אף לפגוע בפרנסת עובדי העירייה, וזה קו אדום מכל הבחינות, והמנכ"ל לא ייתן לזה יד".

במהלך חצי השנה האחרונה זכורים בעיקר שני מקרים של חילופי דברים קשים בין גורמים במועצת השינוי ובין בכירי העירייה: האחד מול המנכ"ל עצמו, והשני מול ראש מינהלת 2030 ענבל ריבלין.

 

 

גורם בכיר אחר בעירייה אומר: "חברי המועצה כבר קיבלו את כל הפרטים על סעיפי התקציב. יש כסף בעירייה, והם יכולים להעביר תקציב היום, אם רק ירצו, ובמקום זאת הדיונים נמשכים, הם חסרי תכלית, ועובדי עירייה לא צריכים להיות ניצבים בהצגה הזו".

סגנית ראש העירייה ויו"ר ועדת הכספים, סופי נקש: "ראש עיר, שהתנהלות העיר לא מעניינת אותה, אלא משחקים קטנוניים של אגו; ראש עיר, שאיבדה את המשילות ומתנהלת להישרדותה הפוליטית, אסרה על הצוות המקצועי לחזור אליי עם תאריך כינוס לוועדה ופגעה בהתנהלות הכספית של העיר, במיוחד כשעדיין לא אושר התקציב, ואנו מתנהלים תחת תקציב מילואים. לצערי, מנכ"ל העירייה הודיע לכל הצוות המקצועי לא להגיע לוועדה היום, כנראה במטרה לחבל ולפגוע בהתנהלות העיר, כך שאם לא יאושרו דברים, כי חברי הוועדה לא יקבלו הסבר כנדרש בחוק, ראש העיר והמנכ"ל יאשימו את חברי ועדת הכספים. אנו חברי ועדת הכספים פועלים בהתנדבות למען הציבור, ואילו מקבלי השכר לצערי בוחרים לפעול למען הכיסא שלהם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן

    חברי מועצת השנאה מונעים אך ורק מתוך שנאה לעינת קליש. הם בעצם פוגעים לא בעינת אלא בתושבי העיר בכך שהם מונעים את הניהול התקין של העיר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר